• Reklama

palivo v oleji

palivo v oleji

Příspěvekod hajny » sob dub 07, 2018 8:26 am

S velkou radostí jsem si zakoupil Dustříka, 1.6 benzín ale radost brzy končí.Po ujetí 200 km jsem se podíval na olej.Hladina byla asi 1 cm nad horní rysku.Proběhlo odsátí skoro 1L oleje a doufal jsem,že to někdo přelil.po ujetí dalších cca 300 km se opět hladina přiblížila k horní rysce na měrce.Hladina vody je stejá .Radost z nového auta začíná pomalu končit.Jezdí trasy od 20km a více.Měl někdo tento problém a jak to řešil.
Naposledy upravil hajny dne sob dub 07, 2018 9:45 am, celkově upraveno 1
hajny
Nováček
Nováček
 
Příspěvky: 3
Registrován: pát dub 06, 2018 9:41 pm
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: duster 1,6

Reklama

Re: palivo v oleji

Příspěvekod sandero » sob dub 07, 2018 9:02 am

Jsi si jistý,že je v oleji palivo? Co třeba říct třeba tak nepodstatnou věc ,jako co máš za motor? Benzín? Nafta? Jinak odsávat zředěný olej (degradovaný) olej je pouze cesta k zadření motoru.Co třeba těsnění pod hlavou atd. Voda v oleji.
Naposledy upravil sandero dne sob dub 07, 2018 9:53 am, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
sandero
Kecálek
Kecálek
 
Příspěvky: 592
Registrován: sob lis 01, 2014 4:19 pm
Poďakoval som: 2 krát
Poďakovali my: 16 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: Sandero 1,2

Re: palivo v oleji

Příspěvekod hajny » sob dub 07, 2018 9:49 am

Pardon,omlouvám se.Je to benzín 1,6 83kw.Voda to není.To by bylo poznat v nádržce a tam se hladina ani nehla.
hajny
Nováček
Nováček
 
Příspěvky: 3
Registrován: pát dub 06, 2018 9:41 pm
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: duster 1,6

Re: palivo v oleji

Příspěvekod Duster » sob dub 07, 2018 11:29 am

S dnešním motorem 1,6 benzin na Dusteru se můj motor 1500 ccm na Moskviči 2140 samozřejmě nedá srovnávat. U mne téměř před 30 roky udělala stejný problém prasklá membrána v palivovém čerpadlu. Palivové čerpadlo mělo tehdy pohon páčkou od vačkové hřídele ventilů, a palivo protékalo přes vačkovou skříň do olejové vany.
Jenže to už byl můj Mosvič starý přes 10 roků. Po výměně membrány se benzin z oleje rychle odpařil aniž jsem olej u toho poválečného motoru měnil.
Duster nemá karburátor a palivové čerpadlo má snad elektrický pohon. Kudy se palivo dostává do oleje, a zda je to benzín, musí zjistit servis. Ta cesta do servisu měla být ihned po prvním zjištění vysoké hladiny oleje, a ne až po dalších 300 km. Pokud je tak vážná závada již po 200 km, tak okamžitě odstavit z provozu. Já bych žádal výměnu za nové auto. Nechat si rozebrat nový motor za účelem výměny nějakých těsnění uvnitř motoru je cesta do pekel a může vést k navazujícím provozním problémům.
Snad to není auto z druhé ruky nebo bazaru, a těch 200 km je prvních od koupení nového auta.
Jako příklad uvedu, že jsem koupil v Elektrowordu Notebook, a hned doma jsem zjistil, že nefunguje mikrofon. Druhý den reklamace a Elektroword chtěl poslat noťas do servisu. Tvrdě jsem to odmítnul a požadoval výměnu za nový. To se následně stalo a nový vyměněný už 4 roky funguje bez problémů.
Arctica 4x4; 1,5 dCi; Country pack; Signalizace nerozsvícených světel; Teploměr; Parkovací asistent; Zvuková signalizace ruční brzdy; Vylepšená signalizace nezhasnutých světel po vypnutí motoru.
Uživatelský avatar
Duster
Kecálek
Kecálek
 
Příspěvky: 643
Registrován: stř čer 01, 2011 11:24 pm
Bydliště: Studénka
Poďakoval som: 3 krát
Poďakovali my: 15 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: DUSTER dCi 4x4

Re: palivo v oleji

Příspěvekod hajny » sob dub 07, 2018 2:47 pm

Je to nový.Na nějakou výměnu asi budu muset rychle zapomenout.To určitě neprojde.
hajny
Nováček
Nováček
 
Příspěvky: 3
Registrován: pát dub 06, 2018 9:41 pm
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: duster 1,6

Re: palivo v oleji

Příspěvekod 4x4DCiSilver » sob dub 07, 2018 7:06 pm

Tak reklamace není co řešit ............. :|
:idea: info z netu:
K těmto jevům může dojít za těchto podmínek:
Vozidlo je používáno především na velmi krátkou vzdálenost, kdy nedojde k prohřátí motoru na provozní teplotu. Vůz je vybaven OBD. Dvěma lambda sondami (jednou před a druhou za katalyzátorem).
Pokud nedojde k prohřátí motoru a obou lambda sond, druhá se prohřeje asi za 2,5 minuty, pracuje motor v nouzovém režimu. Snaží se jednak o obohacování směsi, ale také o co nejnižší emise. Důsledkem toho může být, že v určitém režimu, po krátkou dobu nepracuje správně.
Je-li auto používáno pouze na krátké trasy, kdy nedojde k úplnému prohřátí motoru nastane toto:
Vinou kondenzace paliva dochází k obohacení oleje o palivo, to způsobuje horší mazání. Po prohřátí dochází k odpařování paliva z oleje, to se dostává znovu do spalovacího prostoru a znovu obohacuje směs. Výsledkem je tedy chod motoru v nepříznivých podmínkách.
Může docházet k zanášení katalyzátoru mikrosazemi, které při uvolňování opět ovlivňují činnost druhé lambda sondy, která se domnívá, že je třeba obohatit směs. Výsledkem je opět více benzínu ve směsi a vzniká začarovaný kruh.
Dacia Duster 4WD 1.5 dCi 80kW,Prestige,Atacama,9999 km, 4,7-l (3,3 l), 2/4-7/6.18
Dacia Duster 4WD 1.5 dCi 81kW,Exception,Platine,120t.km,5,9l (4,4l), 7/7-20/11.2010
Ford Focus Combi 1,8TDCI 85kW,Ghia,Silver,200t.km,4,3l, 2003
Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
4x4DCiSilver
Všudebyl
Všudebyl
 
Příspěvky: 3765
Obrázky: 0
Registrován: stř zář 08, 2010 6:53 pm
Bydliště: kdesi Lounsko
Poďakoval som: 33 krát
Poďakovali my: 36 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: DDII4WDPrest.1.5dCi 80kW
Prodejce vozu: Autocentrum Dyršmíd Jirkov
Oblíbený autoservis: Autocentrum Dyršmíd Jirkov

Re: palivo v oleji

Příspěvekod sandero » sob dub 07, 2018 8:52 pm

Reklamace. Až se to zadře,řeknou,že jsi měl okamžitě přijed do servisu. Pokud je motor nový,tak je posraný z výroby. Jeden či více válců bude s nízkou kompresí.Zapečený kroužek,prasklý kroužek.Okamžitě reklamovat. Jinak brzká smrt. 1 cm nad rysku je 1 litr. A to není rozhodně málo. Můj typ je prasklý stírací kroužek,nebo výrobní vada (válec,píst)
Uživatelský avatar
sandero
Kecálek
Kecálek
 
Příspěvky: 592
Registrován: sob lis 01, 2014 4:19 pm
Poďakoval som: 2 krát
Poďakovali my: 16 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: Sandero 1,2

Re: palivo v oleji

Příspěvekod 4x4DCiSilver » úte kvě 01, 2018 9:39 am

To hajny poreferuj jak to celé dopadlo .... :idea:
Dacia Duster 4WD 1.5 dCi 80kW,Prestige,Atacama,9999 km, 4,7-l (3,3 l), 2/4-7/6.18
Dacia Duster 4WD 1.5 dCi 81kW,Exception,Platine,120t.km,5,9l (4,4l), 7/7-20/11.2010
Ford Focus Combi 1,8TDCI 85kW,Ghia,Silver,200t.km,4,3l, 2003
Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
4x4DCiSilver
Všudebyl
Všudebyl
 
Příspěvky: 3765
Obrázky: 0
Registrován: stř zář 08, 2010 6:53 pm
Bydliště: kdesi Lounsko
Poďakoval som: 33 krát
Poďakovali my: 36 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: DDII4WDPrest.1.5dCi 80kW
Prodejce vozu: Autocentrum Dyršmíd Jirkov
Oblíbený autoservis: Autocentrum Dyršmíd Jirkov


Zpět na Dacia DUSTER

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

  • Reklama
cron