• Reklama

Po třetí stejná závada

nezařaditelné do příslušného vozu

Po třetí stejná závada

Příspěvekod Alenzo » čtv dub 12, 2007 8:44 pm

Tak jsem dnes opět po třetí zaznamenal průsak oleje na straně rozvodového řemenu. Poprvé měnili v servisu celý KitE distributo (v sadě je také komplet rozvodový řemen a kladky). Po druhé, že to prý dotáhli a bude to držet. (Asi se jim nechtělo znova platit komplet sadu z rozvoďákem) To mu jsem moc nevěřil, ale budiž, říkal jsem si. Ještě poznatek. Když jsem vůz koupil tak tam bylo přesně mezi min. a max. oleje. Po první reklamačce jsem já vůl olej již nekontroloval a najel tak ješte 3000km, pak jsem se mrknul na olej a byl tam na max. rysce. Volal jsem do servisu, jestli mi to můžou odpustit zase na prostředek, a že tam před 3000km muselo být nad rysku. Prý to těmhle motorům vůbec nevadí, hlavně že je v manuálu napsán opak.

Jinak jsem zvědav co tedy teď u Vodrážky s autem udělají. Rozhodně další podobnou opravu nechci. Mezi řečí jsem slyšel mluvit servizáky mezi sebou, při druhé reklamčce, že to příště bude asi na Prahu.
Alenzo
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 28
Registrován: sob říj 28, 2006 11:38 pm
Bydliště: Ústí nad Labem
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát

Reklama

presne ta istá závada

Příspěvekod pacho » pát kvě 22, 2009 11:32 am

ja mám rovnaký problém. MCV 1,6. tretí krát oprava. olej tečie z rozvodov. ako si dopadol? technik čosi mrmlal že to bude konzultovať s Bratislavou... a splietal neakú OTS na tieto motory.Mám chuť im to auto vrátiť. :oops:
Uživatelský avatar
pacho
Nováček
Nováček
 
Příspěvky: 7
Registrován: čtv čer 21, 2007 1:01 pm
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát

Příspěvekod LP » pát kvě 22, 2009 5:35 pm

motoru nevadí pokud je lehce nad..... mnohem víc vadí pod.
MB E220 CDI W211 - 148tkm
----------------------------------------------------------
LP
Všudebyl
Všudebyl
 
Příspěvky: 1337
Registrován: pon zář 04, 2006 9:46 am
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát

Presne ta ista závada.

Příspěvekod iktorn » pon kvě 25, 2009 11:15 am

Mám Daciu Logan 1.4. Taktiež mám tú istú zavadu.Ja som z nervami už
v koncoch opravované už po 4 krát. Vydrží to tak asi 3.000 km.
Potom to začne presakovať znova. Chcel som auto vrátiť alebo vymeniť
motor,v servyse mi povedali s usmevom že ako si to predstavujem.
Názov predajcu je Renault Magnum Vráble. Veril som tejto značke hlavne
keď do nej vstúpil Renault, no rumunov asi nikto nenaučí pracovať. Reči sefa servysu citujem: Predali sme už vela Loganov no vy ste prvý ktorí
má takýto problem.Asi bolo vyrobené v piatok.Čododať skratka smola. :(
iktorn
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 27
Registrován: ned kvě 17, 2009 7:20 pm
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát

Příspěvekod Alenzo » stř kvě 27, 2009 12:04 am

Jak jsem dopadl. V roce 2008 další závada. Opět to teklo od rozvodů. Dotaz na ČOI na SOS. Problém číslo jedna. Diagnostiku třetí stejné závady provádí a musí stanovit dle ČOI servis Renoltu. Takže nepočítejte, že to bude stejná příčina. Prasečina kterou na mě ušil prodejce a věřím, že mu ji poradil renault je ta, že do přijímacího listu u třetí stejné (mnou diagnostikované závady) k přibudl jeden malý avšak zásadní odstaveček, který na standartní zakázkových listech není a na něj Vás samozřejmě ty dobytkové neupozorní a ještě je skrytý meze dvěma okénkama a pro sychr přebouchnutý razítkem renoltu vodrážka, že potrvzuji že se vzdávám domáhání práva soudní cestou a budu tedy akceptovat při neschodě s opravou jejich rozhodce proti jehož výroku není prakticky odvolání. Toliko k praktikám bývalého prodejce Autoslužby Vodrážka. Raději to dám to samotného postu. Ať na to dávají pozor i ostaní majitelé Dacií a nedostanou se do problému podpisem pozměněného přijímacího listu. Jinak takovéto věci se dějí u lichvářských podníků u prodejce aut jsem to fakt neočekával.
Alenzo
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 28
Registrován: sob říj 28, 2006 11:38 pm
Bydliště: Ústí nad Labem
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát

Příspěvekod anonym » sob čer 13, 2009 8:41 pm

Alenzo píše:Jak jsem dopadl. V roce 2008 další závada. Opět to teklo od rozvodů. Dotaz na ČOI na SOS. Problém číslo jedna. Diagnostiku třetí stejné závady provádí a musí stanovit dle ČOI servis Renoltu. Takže nepočítejte, že to bude stejná příčina. Prasečina kterou na mě ušil prodejce a věřím, že mu ji poradil renault je ta, že do přijímacího listu u třetí stejné (mnou diagnostikované závady) k přibudl jeden malý avšak zásadní odstaveček, který na standartní zakázkových listech není a na něj Vás samozřejmě ty dobytkové neupozorní a ještě je skrytý meze dvěma okénkama a pro sychr přebouchnutý razítkem renoltu vodrážka, že potrvzuji že se vzdávám domáhání práva soudní cestou a budu tedy akceptovat při neschodě s opravou jejich rozhodce proti jehož výroku není prakticky odvolání. Toliko k praktikám bývalého prodejce Autoslužby Vodrážka. Raději to dám to samotného postu. Ať na to dávají pozor i ostaní majitelé Dacií a nedostanou se do problému podpisem pozměněného přijímacího listu. Jinak takovéto věci se dějí u lichvářských podníků u prodejce aut jsem to fakt neočekával.




co se týče závad je to kus od kusu a chyba může být i u mercedesu i když ta pravděpodobnost bude nejspíš menší než u dacie (asi by to mělo být dáno tou cenou), ale když chce někdo podělávat, tak je jedno jestli prodává auta nebo housky, nicméně je to alespoň dopuručení pro ostatní, kam nejezdit
anonym
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 89
Registrován: pon čer 08, 2009 10:01 pm
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát

Příspěvekod Billy » pon čer 22, 2009 10:52 pm

Ja som mal problém s presakovaním oleja tiež. Prvý raz sa to riešilo výmenou akejsi skrutky pod krytom rozvodov pri cca 20 tis. km. Druhýkrát sa menil pastorok, gufero a celá sada rozvodov pri 40 tis. km. Očakávam, že to asi nebolo poslednýkrát, čo som tam bol s touto závadou.
Dacia Logan MCV 1.6 8V LPG, Arctica, 7 miest, červená metalíza, GSM, fólie...
Uživatelský avatar
Billy
Psavec
Psavec
 
Příspěvky: 378
Registrován: ned dub 06, 2008 11:01 pm
Bydliště: Ilava
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát

presakovanie?

Příspěvekod terasky » pát čer 26, 2009 11:05 am

No pani, ja som bol v priebehu dvoch mesiacov tri krat v servise s tou istou zavadou - presakovanie oleja.
Prvikrat to bolo po prvej garancke, ked mi diagnostikovali, ze mi pusta olej tesnenie pod hlavou. Auto som tam nechal a po troch dnoch bola zavada odstranena. Ake bolo moje prekvapenie, ked som zistil pri namatkovej kontrole, ze mam lavu polovicu motora zasratu od oleja.....navsteva servisu, reklamacia predoslej opravy...tentoraz to bolo tesnenie pod vekom rozvodov. Opravene, vymenene.....moja predcasna radost trvala necely mesiac....motor zase od olejam, zase navsteva servisu...naskledna oprava.....no a dnes rano pozriem pod kapotu a skoro ma slak trafil.....
ZASE TO ISTE. Mam pocit, ze "odbornici" v servise RENAULT-u stoja za velke HOVNO, pretoze nezvladaju tak trivialnu opravu, ako je vymena tesnenia.
Normalne rozmyslam, ze pojdem tentoraz niekde inde, aj ked stratim zaruku.
A budem svina , prezradim o ktory servis ide....Kestler v BA.
Terasky, ked som majorom...
Uživatelský avatar
terasky
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 63
Registrován: stř bře 19, 2008 1:13 pm
Bydliště: SR
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát

Příspěvekod Billy » pát čer 26, 2009 3:30 pm

Pokiaľ ide o tesnenie pod krytom rozvodov, tak nepomôže výmena tesnenia. Tam nemá olej čo hľadať. Chyba je v gufere, ktoré prepúšťa
Dacia Logan MCV 1.6 8V LPG, Arctica, 7 miest, červená metalíza, GSM, fólie...
Uživatelský avatar
Billy
Psavec
Psavec
 
Příspěvky: 378
Registrován: ned dub 06, 2008 11:01 pm
Bydliště: Ilava
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát

Příspěvekod lubbo » sob čer 27, 2009 3:15 pm

Terasky , kolko km máš nabehané ?
Myslíte že je to vada každého motora? Pôjdeme všetci s tým do servisu? Ja mám nabehané len 14 000 km.
Dacia Logan MCV 1.6 8V laureate 64 kW r.v.2008 http://www.daciaclub.sk/
Uživatelský avatar
lubbo
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 103
Registrován: ned čer 29, 2008 9:09 pm
Bydliště: BB
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát

Příspěvekod terasky » sob čer 27, 2009 9:53 pm

Billy píše:Pokiaľ ide o tesnenie pod krytom rozvodov, tak nepomôže výmena tesnenia. Tam nemá olej čo hľadať. Chyba je v gufere, ktoré prepúšťa


Ano viem, dnes som si to prestudoval, naozaj tam olej nema co hladat.
Terasky, ked som majorom...
Uživatelský avatar
terasky
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 63
Registrován: stř bře 19, 2008 1:13 pm
Bydliště: SR
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát

Příspěvekod terasky » sob čer 27, 2009 9:53 pm

lubbo píše:Terasky , kolko km máš nabehané ?
Myslíte že je to vada každého motora? Pôjdeme všetci s tým do servisu? Ja mám nabehané len 14 000 km.


K dnesnemu veceru 14350km
Terasky, ked som majorom...
Uživatelský avatar
terasky
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 63
Registrován: stř bře 19, 2008 1:13 pm
Bydliště: SR
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát

Příspěvekod Billy » ned čer 28, 2009 1:50 pm

terasky píše:Ano viem, dnes som si to prestudoval, naozaj tam olej nema co hladat.

Keď sa na to pozrieme z čiste praktického hľadiska, tak by bolo lepšie, keby tam žiadne tesnenie ani nebolo. Nech radšej olej valí na zem. Pokiaľ olej prepúšťa cez gufero a tesnenie pod krytom zabráni, aby olej vytekal von, tak vytvorí takú provizórnu "mininádrž" na olej v priestore rozvodového remeňa a ten sa bude potom "kúpať" v oleji. No a ako to potom dopadne si už ľahko predstaví každý sám.
Dacia Logan MCV 1.6 8V LPG, Arctica, 7 miest, červená metalíza, GSM, fólie...
Uživatelský avatar
Billy
Psavec
Psavec
 
Příspěvky: 378
Registrován: ned dub 06, 2008 11:01 pm
Bydliště: Ilava
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát

Příspěvekod terasky » úte čer 30, 2009 11:37 am

Billy píše:
terasky píše:Ano viem, dnes som si to prestudoval, naozaj tam olej nema co hladat.

Keď sa na to pozrieme z čiste praktického hľadiska, tak by bolo lepšie, keby tam žiadne tesnenie ani nebolo. Nech radšej olej valí na zem. Pokiaľ olej prepúšťa cez gufero a tesnenie pod krytom zabráni, aby olej vytekal von, tak vytvorí takú provizórnu "mininádrž" na olej v priestore rozvodového remeňa a ten sa bude potom "kúpať" v oleji. No a ako to potom dopadne si už ľahko predstaví každý sám.



....dopadne to tak, ze sa remen rozlepta a roztrhne...a.....a motor je v prdeli....

No, si predstate pani, ze som to tam vcera rano zaviezol a poobede mi volali, ze je to hotove. Nebolo to ani jedno gufero, ale pustali skrutky cez zavit. To cumite, co? Zevraj su to tie dve horne upevnovacie skrutky veka rozvodov, ktorych otvory so zavitom su v bloku motora predvrtane tak nestastne, ze zasahuju az dovnutra bloku, takze tlakovanie oleja sposobuje priesak cez zavit tychto dvoch skrutiek. Servisak mi vravel, ze sa uz s tymto u DACII stretol. Ale ze povodny motor u Renaultov ma tieto otvory vrtane normalne, teda ze nezasahuju az do motoroveho priestoru.
To sa asi sudruhovia v Rumunsku trosku zase sekli.
Terasky, ked som majorom...
Uživatelský avatar
terasky
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 63
Registrován: stř bře 19, 2008 1:13 pm
Bydliště: SR
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát

Příspěvekod Billy » úte čer 30, 2009 4:47 pm

Toto najskôr hovorili aj mne...., aj prvá oprava bola o tom, že vymenia alebo pretesnia skrutky. Ale to bolo len dočasne
Dacia Logan MCV 1.6 8V LPG, Arctica, 7 miest, červená metalíza, GSM, fólie...
Uživatelský avatar
Billy
Psavec
Psavec
 
Příspěvky: 378
Registrován: ned dub 06, 2008 11:01 pm
Bydliště: Ilava
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát

Další

Zpět na Poruchy a závady

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

  • Reklama