• Reklama

Sandero 1,2 16V 55kw,přestavba na E 85

* Sandero * Stepway

Sandero 1,2 16V 55kw,přestavba na E 85

Příspěvekod 1000watu » čtv říj 02, 2014 12:07 pm

Dneškem zahajuji test spotřeby. Přestavbová sada Flexcar profesional. Konečně jsem vyjel zbytek paliva a natankoval jen E 85. Jezdím velmi opatrně (špatná finanční situace) . Momentálně na alu discích 6,5J R 15 a gumách Contimental premium contact 5 195 -60-R 15. Na benzín za cca. 5,3 l/100. V zimě plech 6J R15 ,pneu Contimental TS 850 185 -65-R 15,spotřeba cca. 5l/100km benzínu. Bude to chvilku trvat,jelikož zatím jezdím velmi málo. Snad to pomůže lidem se stejnou motorizací v rozhodování,zda přestavovat,nebo ne. Můžete i volně diskutovat. Když to nebude OT. :wink:
1000watu
Psavec
Psavec
 
Příspěvky: 269
Obrázky: 0
Registrován: úte čer 24, 2014 8:33 am
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 3 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: Sandero brutal 75 koní

Reklama

Re: Sandero 1,2 16V 55kw,přestavba na E 85

Příspěvekod mudmax » čtv říj 02, 2014 8:29 pm

Pozn.: Možná ses mohl před natankováním mrknout do servisního módu PP, jaký je dle něj zůstatek paliva v nádrži pro další porovnání po jejím vyjetí.
Je to sice odhadované množství podle plováku v celých litrech, ale při stání vozu na rovině při téže teplotě alespoň nějaká informace.
Pokud to bereš od rezervy po rezervu, vyjde to asi nastejno ..
- - -
(osobně tento údaj používám pouze pro udávání zůstatku v nádrži při evidenci tankování + spotřeby ..)
Obrázek 80tis.km
Stále jezdí i Škoda Felicia 1.9D '97 (285tis.km: spotřeba v létě kolem 4,5 l/100km, v zimě se zahříváním i o litr více)
*[t.č. čekatel na zákrok na Neurochirurg.odd. MNOF→ok;přežil.]
Uživatelský avatar
mudmax
Dárce
Dárce
 
Příspěvky: 727
Obrázky: 20
Registrován: úte srp 28, 2012 11:35 am
Bydliště: Příbor
Poďakoval som: 1 krát
Poďakovali my: 17 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: Sandero I. Arctica 1.2
Prodejce vozu: Bono Auto - Nový jičín

Re: Sandero 1,2 16V 55kw,přestavba na E 85

Příspěvekod 1000watu » čtv říj 02, 2014 8:44 pm

Budu se snažit to nějak spočítat. Samozřejmě,že to nebude nějaký excelentní test,ale pokusím se to udělat co nejlépe.Rozhodně to nebudu dělat pro někoho,za něco. Podle nejlepšího vědomí a svědomí.
1000watu
Psavec
Psavec
 
Příspěvky: 269
Obrázky: 0
Registrován: úte čer 24, 2014 8:33 am
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 3 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: Sandero brutal 75 koní

Re: Sandero 1,2 16V 55kw,přestavba na E 85

Příspěvekod eastcowboy » sob říj 04, 2014 7:21 am

hlavy válců z 1.2 benzínový motor není vhodné pro E85

vůle ventilů snížené sám rychle

(google překlad)
eastcowboy
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 18
Registrován: úte říj 06, 2009 7:42 pm
Bydliště: Drážďany
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: MCV 1.6

Re: Sandero 1,2 16V 55kw,přestavba na E 85

Příspěvekod 1000watu » sob říj 04, 2014 8:38 am

Der Trottel aus Dresden . Motor má hydraulická zdvihátka,vůle se vymezuje automaticky a pokud člověk mění pravidelně olej(a ten který tam patří) tak nic nehrozí.
1000watu
Psavec
Psavec
 
Příspěvky: 269
Obrázky: 0
Registrován: úte čer 24, 2014 8:33 am
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 3 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: Sandero brutal 75 koní

Re: Sandero 1,2 16V 55kw,přestavba na E 85

Příspěvekod eastcowboy » sob říj 04, 2014 11:24 am

1000watu píše:Idiot z Drážďan . Motor má hydraulická zdvihátka,vůle se vymezuje automaticky a pokud člověk mění pravidelně olej(a ten který tam patří) tak nic nehrozí.

You're very confident of your knowledge :mrgreen:

http://www.forum-clio.com/index.php/topic,26019.0.html

Obrázek
eastcowboy
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 18
Registrován: úte říj 06, 2009 7:42 pm
Bydliště: Drážďany
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: MCV 1.6

Re: Sandero 1,2 16V 55kw,přestavba na E 85

Příspěvekod 1000watu » sob říj 04, 2014 12:33 pm

K čemu slouží tento náhradní díl? Mám dojem,že podpírá vahadlo ventilů ,po dvou na válec.
1000watu
Psavec
Psavec
 
Příspěvky: 269
Obrázky: 0
Registrován: úte čer 24, 2014 8:33 am
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 3 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: Sandero brutal 75 koní

Re: Sandero 1,2 16V 55kw,přestavba na E 85

Příspěvekod eastcowboy » sob říj 04, 2014 10:13 pm

1000watu píše:K čemu slouží tento náhradní díl? Mám dojem,že podpírá vahadlo ventilů ,po dvou na válec.


Zdvihátko ventilu FEBI (FB 21005) - DACIA, RENAULT
The vehicle list is for the trash, if there K7J, K7M,K9K and D4F engines are collected.





D4D-D4F engine repair manual and typelist

Specification D4F ethanol engine

D4F petrol engine-Cylinder head problem
eastcowboy
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 18
Registrován: úte říj 06, 2009 7:42 pm
Bydliště: Drážďany
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: MCV 1.6

Re: Sandero 1,2 16V 55kw,přestavba na E 85

Příspěvekod 1000watu » ned říj 05, 2014 9:01 am

Žádný problém nevidím ani u motorů bez hydraulických zdvihátek. V případě ,že je instalována konverzní jednotka na E 85 ,tak ke spalování chudé směsi buď nedochází,nebo omezeně. E 85 není LPG,které ventilům opravdu nesvědčí. Ideální motor pro spalování kdečeho byl 1,3 OHV ŠKODA. Měl výdrž,nežral ojej,měl litinové vložky válců,tvrzené ventily,kvalitní pístní kroužky. Rozhodně lepší a po úpravě i úspornější řešení než kapitalistický,ošizený a posraný motor 1,2HTP. Takže proč to píšu: Do 100000km jezdil Favorit na benzín u pěti majitelů a dalších 100000km jezdil bez úprav na E 85 a v poslední fázi před cestou na vrakoviště jsem vyjížděl nádrž čistého E 100. Za těch 100000km,nejen ,že se nepodpálili ventily,ale ani se neseřizovali. Přestavba na LPG škodí dnešním ošizeným a úsporně vyrobeným motorům,kde se počítá s životností 150000km víc,než ubohý E 85. Mimochodem motor ve Favu a Felicii byl při 150000km akorát tak dobře zajetý a ne na konci životnosti. Jako občan protektorátu Čechy a Morava končím.

-- 05 říj 2014, 20:26 --

Spotřeba podle PC vylezla oproti 5,3 na benzín na 6,1. Já vím co vás teď napadne. :mrgreen: PC měří blbosti,chápu. Ale problém je v tom ,že údaj naPC nekoresponduje se stavem palivoměru a jeho klesáním. Zdá se mi a může to být pouze pocit,že úbytek je běžný tak jak byl na benzín +nějaké deci. Těžko se v tom člověk orientuje. Jenže já už mám vyzkoušen provoz na E 85 bez jednotky a tam byla spotřeba 6,5 litru a palivoměr klesal znatelně víc. Takže se těším na vyjetí celé nádrže,aby bylo dohadům učiněno zadost. Zjistil jsem,že nastavení AUTO moc auto není,tak jsem to přepl na E 85 natvrdo. PC spotřeba začala ihned klesat(praktická možná stoupat,to ještě nevím) Zatím to předběžně vypadá na zvýšení o 0,7 litru max. což je cca. 13% Vzhledem k tomu,že jsem očekával 20%+-,jsem zatím spokojen.

-- 14 říj 2014, 10:11 --

Dnes provedena orientační zkouška ukazatele km podle GPS. Ukázalo se,že chyba tachometru není svázaná s měřením vzdálenosti a tato chyba měření(vzdálenosti) je prakticky zanedbatelná. Na 30km trase tato činila max. 100m,takže na 1000km je to zanedbatelných 3,35km takže budu moci použít údaj počítadla jako spolehlivý pro změření skutečné spotřeby E 85. Takže platí,že při použití rozměrů kol ,které tam mají být,je počítadlo vzdálenosti velmi přesné.
1000watu
Psavec
Psavec
 
Příspěvky: 269
Obrázky: 0
Registrován: úte čer 24, 2014 8:33 am
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 3 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: Sandero brutal 75 koní

Re: Sandero 1,2 16V 55kw,přestavba na E 85

Příspěvekod sandero » sob lis 01, 2014 8:53 pm

E 85 se vyplatí u větších objemů.
Uživatelský avatar
sandero
Kecálek
Kecálek
 
Příspěvky: 592
Registrován: sob lis 01, 2014 4:19 pm
Poďakoval som: 2 krát
Poďakovali my: 16 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: Sandero 1,2

Re: Sandero 1,2 16V 55kw,přestavba na E 85

Příspěvekod honzazeman » čtv lis 06, 2014 9:08 am

1000watu píše:Žádný problém nevidím ani u motorů bez hydraulických zdvihátek. V případě ,že je instalována konverzní jednotka na E 85 ,tak ke spalování chudé směsi buď nedochází,nebo omezeně. E 85 není LPG,které ventilům opravdu nesvědčí. Ideální motor pro spalování kdečeho byl 1,3 OHV ŠKODA. Měl výdrž,nežral ojej,měl litinové vložky válců,tvrzené ventily,kvalitní pístní kroužky. Rozhodně lepší a po úpravě i úspornější řešení než kapitalistický,ošizený a posraný motor 1,2HTP. Takže proč to píšu: Do 100000km jezdil Favorit na benzín u pěti majitelů a dalších 100000km jezdil bez úprav na E 85 a v poslední fázi před cestou na vrakoviště jsem vyjížděl nádrž čistého E 100. Za těch 100000km,nejen ,že se nepodpálili ventily,ale ani se neseřizovali. Přestavba na LPG škodí dnešním ošizeným a úsporně vyrobeným motorům,kde se počítá s životností 150000km víc,než ubohý E 85. Mimochodem motor ve Favu a Felicii byl při 150000km akorát tak dobře zajetý a ne na konci životnosti. Jako občan protektorátu Čechy a Morava končím.

-- 05 říj 2014, 20:26 --

Spotřeba podle PC vylezla oproti 5,3 na benzín na 6,1. Já vím co vás teď napadne. :mrgreen: PC měří blbosti,chápu. Ale problém je v tom ,že údaj naPC nekoresponduje se stavem palivoměru a jeho klesáním. Zdá se mi a může to být pouze pocit,že úbytek je běžný tak jak byl na benzín +nějaké deci. Těžko se v tom člověk orientuje. Jenže já už mám vyzkoušen provoz na E 85 bez jednotky a tam byla spotřeba 6,5 litru a palivoměr klesal znatelně víc. Takže se těším na vyjetí celé nádrže,aby bylo dohadům učiněno zadost. Zjistil jsem,že nastavení AUTO moc auto není,tak jsem to přepl na E 85 natvrdo. PC spotřeba začala ihned klesat(praktická možná stoupat,to ještě nevím) Zatím to předběžně vypadá na zvýšení o 0,7 litru max. což je cca. 13% Vzhledem k tomu,že jsem očekával 20%+-,jsem zatím spokojen.

-- 14 říj 2014, 10:11 --

Dnes provedena orientační zkouška ukazatele km podle GPS. Ukázalo se,že chyba tachometru není svázaná s měřením vzdálenosti a tato chyba měření(vzdálenosti) je prakticky zanedbatelná. Na 30km trase tato činila max. 100m,takže na 1000km je to zanedbatelných 3,35km takže budu moci použít údaj počítadla jako spolehlivý pro změření skutečné spotřeby E 85. Takže platí,že při použití rozměrů kol ,které tam mají být,je počítadlo vzdálenosti velmi přesné.
Naprosto souhlasím.
honzazeman
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 73
Registrován: úte říj 07, 2014 8:17 am
Bydliště: Teplice
Poďakoval som: 1 krát
Poďakovali my: 1 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: logan1.5dci

Re: Sandero 1,2 16V 55kw,přestavba na E 85

Příspěvekod sandero » čtv lis 06, 2014 2:06 pm

Pokud mi stoupne spotřeba o 1 litr u objemu 1,15,tak to dělá přes 20%. Ale úspora je tak 250kč na 1000km. Jiné je to u nějakého dvoulitru,nebo turbo motoru. Třeba z 10l/100 na 11,5l/100 je už jen 15% a úspora v korunách je větší. Ale obecně to není žádná finanční nirvána.
Uživatelský avatar
sandero
Kecálek
Kecálek
 
Příspěvky: 592
Registrován: sob lis 01, 2014 4:19 pm
Poďakoval som: 2 krát
Poďakovali my: 16 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: Sandero 1,2

Re: Sandero 1,2 16V 55kw,přestavba na E 85

Příspěvekod Dave » čtv lis 06, 2014 4:21 pm

Nebudu vyvracet stokrát vysvětlované, ale třeba u posledního příspěvku mě zaráží, že u motoru s větším objemem dochází k menšímu nárůstu spotřeby při užití stejného paliva, tj. motor dosahuje vyšší efektivity než motor s menším objemem, což je trochu blbost (neplést s rozdílnými výkony, kde to dává smysl).
Mám zabanovaný nick za vyslovení názoru na adblock na daciaclub.cz. Těžkej udm komplex :-)
Uživatelský avatar
Dave
Psavec
Psavec
 
Příspěvky: 312
Registrován: pon pro 30, 2013 8:28 pm
Bydliště: Praha 9
Poďakoval som: 6 krát
Poďakovali my: 5 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: Logan II Arctica 1.2 LPG


Zpět na Dacia SANDERO

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

  • Reklama
cron