• Reklama

Euro 6 vs atmosfera

* Sandero * Stepway

Re: Euro 6 vs atmosfera

Příspěvekod sandero » stř kvě 27, 2015 11:27 am

Sandero 3 :mrgreen: S motorem 1,0 Sce. Když to stačí DAS auto škodě,tak pro Dacii to musí stačit také. A 0,9 Tce bude předělán na 0,65Tce :violin: A za chvilku si budu motor brát domů v tašce.Četl jsem poslední Auto 7 a jen se smál

-- 27 kvě 2015 10:32 --

Logan MCV měl slabý základní motor s mldlým výkonem 55kw ,107Nm,a Škoda Fabia kombi měla dostatečný pružný 1,0 55kw 95Nm,který je údajně lepší (parametry)než HTP,které mělo 112Nm(neřeším,že HTP je sračka)
Uživatelský avatar
sandero
Kecálek
Kecálek
 
Příspěvky: 592
Registrován: sob lis 01, 2014 4:19 pm
Poďakoval som: 2 krát
Poďakovali my: 16 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: Sandero 1,2

Reklama

Re: Euro 6 vs atmosfera

Příspěvekod mudmax » stř kvě 27, 2015 12:40 pm

:idea: Koukám, že jen benzínový Duster dostane "nový" *) motor H4Mk (1598ccm, ø78x83,6mm), zatímco LPG verze ještě K4M (1598ccm, ø79,5x80,5mm),
u Lodgy a Dokkeru jsou změny na pozicích základních benzínových motorů (+LPG) z K7M/8V na K4M/16V s vyšším výkonem a splňujícím Euro-6 ..

:!: A dále: Kdo bude chtít z výroby Duster, Dokker nebo Lodgy v LPG, připlatí oproti základní motorizaci stále 25tis.Kč.
U modelů Logan/MCV a Sandero už to stačit nebude, neboť příplatek činí rovných 56tis.Kč za turbotříhrnek s LPG+S/S! - A to se jistě vyplatí ..!

- - -
*) H4Mk je "nový" - byl uveden až v r.2012 (vychází z H4M z r.2009 a HR16DE z r.2006), kdežto K4M už v r.1999; k=kaizen (z jap.), tj. vylepšení
>> http://www.wikiwand.com/en/List_of_Renault_engines + http://wikimotors.ru/hr16de/ + http://wikimotors.ru/renault-logan-k4m-16/ ..
Naposledy upravil mudmax dne stř kvě 27, 2015 10:48 pm, celkově upraveno 3
Obrázek 80tis.km
Stále jezdí i Škoda Felicia 1.9D '97 (285tis.km: spotřeba v létě kolem 4,5 l/100km, v zimě se zahříváním i o litr více)
*[t.č. čekatel na zákrok na Neurochirurg.odd. MNOF→ok;přežil.]
Uživatelský avatar
mudmax
Dárce
Dárce
 
Příspěvky: 727
Obrázky: 20
Registrován: úte srp 28, 2012 11:35 am
Bydliště: Příbor
Poďakoval som: 1 krát
Poďakovali my: 17 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: Sandero I. Arctica 1.2
Prodejce vozu: Bono Auto - Nový jičín

Re: Euro 6 vs atmosfera

Příspěvekod sandero » stř kvě 27, 2015 1:27 pm

56000 je moc. Ti co chtěli LPG evidentně nestojí o turbo a nějaké závodění,ale levně jezdit. 0,9Tce bych nechtěl ani na benzín,ne tak na LPG.
Naposledy upravil sandero dne stř kvě 27, 2015 1:46 pm, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
sandero
Kecálek
Kecálek
 
Příspěvky: 592
Registrován: sob lis 01, 2014 4:19 pm
Poďakoval som: 2 krát
Poďakovali my: 16 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: Sandero 1,2

Re: Euro 6 vs atmosfera

Příspěvekod mudmax » stř kvě 27, 2015 1:43 pm

Přesně tak - moje řeč, nemá to smysl.
Ti, co přeci jen půjdou u těchto vozů do LPG verze, nejen že si tvrdě připlatí za foukaný a ve volnoběhu vibrující motor, ale závdavkem od Bruselu obdrží i vynikající systém Start und Stopt! - Už vidím, jak se přískoky prodírají městem odpolední špičkou i kruhovými objezdy obklopenými přechody pro chodce, zatímco jim systém bude vypínat motor a odstavovat dodávku oleje roztočenému turbu .. :mrgreen:
Obrázek 80tis.km
Stále jezdí i Škoda Felicia 1.9D '97 (285tis.km: spotřeba v létě kolem 4,5 l/100km, v zimě se zahříváním i o litr více)
*[t.č. čekatel na zákrok na Neurochirurg.odd. MNOF→ok;přežil.]
Uživatelský avatar
mudmax
Dárce
Dárce
 
Příspěvky: 727
Obrázky: 20
Registrován: úte srp 28, 2012 11:35 am
Bydliště: Příbor
Poďakoval som: 1 krát
Poďakovali my: 17 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: Sandero I. Arctica 1.2
Prodejce vozu: Bono Auto - Nový jičín

Re: Euro 6 vs atmosfera

Příspěvekod sandero » stř kvě 27, 2015 1:48 pm

Start stop jde trvale vypnout. Prodejci Opelu to normálně nabízí zákazníkům. Jde to i obejít různým triky. Třeba dobitím aku mimo vozidlo :-)) Systém pak neví v jakémstavu je akumulátor a SS trvale deaktivuje. SS přesný název :mrgreen: Nebo relé pod tlačítko SS otravy. A při nastartování relé systém vypne.
Uživatelský avatar
sandero
Kecálek
Kecálek
 
Příspěvky: 592
Registrován: sob lis 01, 2014 4:19 pm
Poďakoval som: 2 krát
Poďakovali my: 16 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: Sandero 1,2

Re: Euro 6 vs atmosfera

Příspěvekod sarusian » stř kvě 27, 2015 4:50 pm

ten SS system je tam len koli bruselu a papierovemu znizovaniu emisii - a kupujuci, ak si to kupy s SS, tak si zaplati 3x - prvykrat pri kupe, druhykrat ked zisti, ze mu pri servise treba silnejsi akumulator, alternator,starter, a tretikrat, kde si ho da ten system v servise vyblokovat, cize prinos pre cloveka je velka 0 cela 0

ak by som si teraz mal kupit auto s lpg, tak uz by som vahal, ci dat za daciu mcv 0,9 s lpg 11 tis. euro (pred rokom som platil za 1,2 lpg cca 9640 s park. senzorom a tempomatom), alebo ist do
fiatu a zobrat 1,4 8V s LPG za pod cca 9900 euro - sice je tam rozdiel vo velkosti aut, ale fiatacka 1,4 je tak, ako renaultacka 1,2 odskusana
sarusian
Psavec
Psavec
 
Příspěvky: 269
Registrován: úte črc 17, 2012 3:18 pm
Poďakoval som: 1 krát
Poďakovali my: 5 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: sandero

Re: Euro 6 vs atmosfera

Příspěvekod sandero » stř kvě 27, 2015 6:59 pm

To o SS jsem fakt nevěděl. A já myslel,že je tam pro dobro lidstva :mrgreen: :mrgreen:
Uživatelský avatar
sandero
Kecálek
Kecálek
 
Příspěvky: 592
Registrován: sob lis 01, 2014 4:19 pm
Poďakoval som: 2 krát
Poďakovali my: 16 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: Sandero 1,2

Re: Euro 6 vs atmosfera

Příspěvekod sarusian » stř kvě 27, 2015 9:30 pm

toto je krasna analyza SS, dufal som, ze do dacii sa nedostane, ale papierove emisie nepustia...

http://www.autoforum.cz/technika/start-stop-soucasne-motory-znici-zatezuje-je-i-destinasobne-vice/
sarusian
Psavec
Psavec
 
Příspěvky: 269
Registrován: úte črc 17, 2012 3:18 pm
Poďakoval som: 1 krát
Poďakovali my: 5 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: sandero

Re: Euro 6 vs atmosfera

Příspěvekod mudmax » stř kvě 27, 2015 9:58 pm

Ten SS nám Dacia nabízí vlastně ještě lacino! - Vemte, že alternátor je dražší, startér je dražší, spešl akumulátor je dražší (dokonce několikrát) + něco stojí elektronika kolem toho všeho .. - a ano, i vypínač (pokud jej i přes krácení výdajů při všem tom šetření Dacia implementovala).
Teď ještě aby to vydržela elektroinstalace, pokud tak lze nazývat ty zvonkové dráty, kterými se při dnešní ceně mědi auta zhusta osazují ..
Hlavně když to ve městech pomůže snížit normovanou spotřebu (jen abychom stihli dojet domů, než se vybije baterka, kterou bude lépe do rána dobít).

> http://www.autorevue.cz/normovane-mereni-spotreby-dnes-azitra-ztrati-startstop-smysl
> http://auto.idnes.cz/statistiky-spolehlivosti-aut-deq-/auto_ojetiny.aspx?c=A130510_145320_auto_ojetiny_fdv
Obrázek 80tis.km
Stále jezdí i Škoda Felicia 1.9D '97 (285tis.km: spotřeba v létě kolem 4,5 l/100km, v zimě se zahříváním i o litr více)
*[t.č. čekatel na zákrok na Neurochirurg.odd. MNOF→ok;přežil.]
Uživatelský avatar
mudmax
Dárce
Dárce
 
Příspěvky: 727
Obrázky: 20
Registrován: úte srp 28, 2012 11:35 am
Bydliště: Příbor
Poďakoval som: 1 krát
Poďakovali my: 17 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: Sandero I. Arctica 1.2
Prodejce vozu: Bono Auto - Nový jičín

Re: Euro 6 vs atmosfera

Příspěvekod bitner » čtv kvě 28, 2015 10:00 pm

SS asi nema samostatnou pojistku, co? Vypinat to po kazdem nastartovani je brutalni opruz.
Ty vole at uz jdou s tema picovinama do hajzlu. Vsechno akorat dojebali a zkurvili, vsude sama Potemkinova vesnice, svindl, ksindl, ktery normalnim lidem akorat otravuje zivot. Zacinam silne pochybovat, ze nam ta slavna EU stoji zato.
Sandero 1,6 8V @62 kW, Arctica, základní červená "DRÁKULA", LPG
Logan 1,2 16V @53 kW, Arctica, základní bílá "ICE QUEEN", LPG
bitner
Psavec
Psavec
 
Příspěvky: 333
Registrován: pon zář 05, 2011 9:39 pm
Poďakoval som: 7 krát
Poďakovali my: 3 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: Nissan Sandero 1,6 LPG

Re: Euro 6 vs atmosfera

Příspěvekod sandero » čtv kvě 28, 2015 10:34 pm

Od té doby co není EHS a je pravdoláskový projekt EU. Tak to stojí za hovno. A bude hůř,mnohem hůř
Uživatelský avatar
sandero
Kecálek
Kecálek
 
Příspěvky: 592
Registrován: sob lis 01, 2014 4:19 pm
Poďakoval som: 2 krát
Poďakovali my: 16 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: Sandero 1,2

Re: Euro 6 vs atmosfera

Příspěvekod bitner » pát kvě 29, 2015 1:57 pm

Tak ted se u Dokkera objevilo "1,6 SCe". Co to znamena? Typ vstrikovani tam maji porad vicebodove (docela jsem se lek, ze to bude s primovstrikem). Je "SCe" jen nahrada "16V", nebo tam doslo k vice zmenam? Taky se mi moc nezda kroutak pouze 134 N.m polozeny navic do 2800 otacek, coz je na 16V strasne malo. Mam takove podezreni, ze z toho udelali totalni zdechlinu.
Sandero 1,6 8V @62 kW, Arctica, základní červená "DRÁKULA", LPG
Logan 1,2 16V @53 kW, Arctica, základní bílá "ICE QUEEN", LPG
bitner
Psavec
Psavec
 
Příspěvky: 333
Registrován: pon zář 05, 2011 9:39 pm
Poďakoval som: 7 krát
Poďakovali my: 3 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: Nissan Sandero 1,6 LPG

Re: Euro 6 vs atmosfera

Příspěvekod sandero » pát kvě 29, 2015 2:24 pm

Dokker 1,6 16V 75 kW/102 k S&S . Nemyslíš S +S Start stop? 1,6 SCe jsem nikde neviděl,ani o tom neslyšel
Uživatelský avatar
sandero
Kecálek
Kecálek
 
Příspěvky: 592
Registrován: sob lis 01, 2014 4:19 pm
Poďakoval som: 2 krát
Poďakovali my: 16 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: Sandero 1,2

Re: Euro 6 vs atmosfera

Příspěvekod bitner » pát kvě 29, 2015 2:31 pm

Tak se podivej do ceniku. Po x-te aktualizovaneho.
Sandero 1,6 8V @62 kW, Arctica, základní červená "DRÁKULA", LPG
Logan 1,2 16V @53 kW, Arctica, základní bílá "ICE QUEEN", LPG
bitner
Psavec
Psavec
 
Příspěvky: 333
Registrován: pon zář 05, 2011 9:39 pm
Poďakoval som: 7 krát
Poďakovali my: 3 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: Nissan Sandero 1,6 LPG

Re: Euro 6 vs atmosfera

Příspěvekod sandero » pát kvě 29, 2015 2:38 pm

Mají to posrané :-) Obrázek
free photo upload

-- 29 kvě 2015 13:42 --

Už to vidím :-) Obrázek
image share
Uživatelský avatar
sandero
Kecálek
Kecálek
 
Příspěvky: 592
Registrován: sob lis 01, 2014 4:19 pm
Poďakoval som: 2 krát
Poďakovali my: 16 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: Sandero 1,2

PředchozíDalší

Zpět na Dacia SANDERO

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

  • Reklama
cron