Stránka 8 z 8

Re: Nove Sandero

PříspěvekNapsal: pát črc 18, 2014 6:09 pm
od jurom1
Ake mate skusenosti so sanderom 1.2 LPG.Jedna sa mi hlavne o LPG ci to dobre funguje,ci to ma aj domazavanie ventilov,kedze je to original z novym autom.Nevyznam sa v tom celkom.Som tesne pred objednanim sandera,takze uvitam kazdu radu.

Re: Nove Sandero

PříspěvekNapsal: pát črc 18, 2014 9:34 pm
od bitner
Plha se hlasi!

Re: Nove Sandero

PříspěvekNapsal: sob črc 19, 2014 7:25 am
od Dave
Co ti brání si tady zdejší zkušenosti pročíst? Je jich tady víc než dost!

Re: Nove Sandero

PříspěvekNapsal: čtv srp 28, 2014 12:02 am
od Eddie
Tak ľudkovia, najazdili sme so Stepwayom prvých 5000 km a preto som sa rozhodol napísať trochu obšírnejší príspevok - takú dalo by sa povedať recenziu :wink:

Začnem klasicky vzhľadom - toto auto púta väčšiu pozornosť ako sedmičkový bavorák alebo range rover v plnej palbe (overené, videné). Farba krásne pri každom počasí, "hliníkové" detaily to všetko krásne dopĺňajú a falošné 19" elektróny dokonale oblbujú ľudí. Presuniem sa do interiéru, ktorý je (apoň podľa mňa) útulný. Niekomu síce môžu vadiť kratšie sedáky alebo fádne plasty, ale to už je vec vkusu a nárokov (alebo zhýčkanosti). Použité materiály by som vôbec nenazval horšími alebo menej príjemnými, ako napríklad v autách z koncernu VW. "Vôňa" novoty v tomto prípade nebola veľmi silná a to ani v letných horúčavách, len to chcelo na začiatku prebehnúť palubovku a plasty cockpit sprejom a zavesiť niekam voňavý stromček - jednoducho to v interiéri zabývať. Pri kúpe sme si vybrali aj nejaké doplnkové balíčky. V interiéri tým pádom pribudli gumené rohožky, lakťová opierka a v kufri plastová vaňa. Ich funkčnosť a praktickosť je otázna - rohožky síce nezavadzali pedálom, ale nezachytávali dostatočne vodu stekajúcu z topánok dolu pedálmi. Preto boli pôvodné rohožky vymenené za iné, neoriginálne, ktoré majú vaničkové tvarovanie a zasahujú až pod pedále, resp. pred spolujazdcom až pod palubovku. Lakťová opierka plní svoju funkciu celkom dobre, mierne však prekáža pri nastavovaní sklonu operadiel a zapínaní bezpečnostných pásov. Plastová vaňa kufra je z dosť mäkkého materiálu a potešilo by aj jej prevedenie s vyšším okrajom, hlavne v mieste kde sa dotýka operadiel zadných sedadiel. Avšak bez nej by sa malé predmety mohli bez problémov zakotúľať pod zadné sedadlo, nakoľko je v tých miestach medzera prekrytá len kusom textílie. Pomerne tenký veniec volantu sme vyriešili kúpou koženého poťahu. Teraz je volant "tak akurát", poťah však čiastočne prekýva tlačítka ovládania tempomatu - "na funkci to ale nemá a nebude mít vliv". Na niektoré detaily - hlavne ovládanie niektorých prvkov ako sťahovanie okien alebo klaxón -si trebalo chvíľku zvykať. Už sa tu spomínalo že stierače občas odskakujú a sú hlučné - zatiaľ sa tento jav stal len pri vyššej rýchlosti (cez 100 kmh) a keď boli gumičky stieračov po dhšej dobe bez vody stvrdnuté. Rádio s CD/MP3/USB hrá kvalitne, snáď jedinú výčitku mám k rozdielnej hlasitosti rádia a hudby z média CD/USB. Rádiová stanica sa dá počúvať aj na maxime (31), pričom hudba z média už pri hlasitosti cca 20 začína byť nepríjemná.

Motor - nafťák 1.5 dCi 66kW - za studena trochu rozhrkotaný, po zohriatí sa síce upokojí, ale aj tak ho celkom výrazne počuť (nie že by nám to nejak vadilo) - daň za slabšiu izoláciu. Počas jazdy však v kabíne nie je až taký hluk, ako sa písalo v niektorých testoch. Človek aspoň počuje čo sa deje okolo, po čom ide a čo odlieta od kolies. Priemerná spotreba zo začiatku cca 4,5/100, cestou Chorvátsko a späť (4 ľudia, batožina, diaľničné tempo 115-125 kmh, klima a pri odjazde najazdených 1700 km) si motor vypýtal priemerne 5,3L / 100 km. V súčasnej dobe sa spotreba ustálila na 4L / 100 km, pričom jazdíme hlavne trasy okolo 20-40 km. Motor má pekný záťah od 1500 otáčok a ťahá do cca 2200, no najlepšie sa cíti zhruba od 1700 do 2000 ot.

Zvýšený podvozok, naladený tak akurát. Nie je to žiadny pretekár ale do zákrut ide isto. Pri prepísknutí sa začne prejavovať istá nedotáčavosť, a pri rýchlom prejdení priečnej nerovnosti alebo zvlneniana ceste, má zadok tendenciu odskočiť mierne do starny. Inak svetlá výška cez 20 cm je veľká výhoda - dá sa dostať v podstate hocikam ako s SUV, nie je problém kolmé parkovanie ku obrubníkom atď. Manévrovateľnosť je tiež dobrá, plusom sú veľké spätné zrkadlá a cúvacie senzory (tiež doplnková výbava), výhľad dozadu je tiež dobrý. Občas ale vadí pomerne hrubý A stĺpik, za ktorý sa v zákrute schová aj väčšie auto alebo dodávka.

V najbližšej dobe plánujeme kúpu alu diskov na letné penu (flexwheel pôjdu na zimu), vyhliadnuté máme disky MSW M22. Okrem toho počítame s výmenou klaxonu - ten sériový je tak akurát na smiech a pred zimou sa chystám vyrobiť odpojiteľný vypínač na ASR.

Zatial by to bolo hádam aj všetko :D Ak budem mať niečo nové na srdci, určite sa o to s vami podelím :wink:

P.S. - Minule cestou na stredné Slovensko som zistil, že sa Stepwayáci zdravia :D a tiež že už v okrese Sabinov jazdí ďalši modrý Stepway :D

Re: Nove Sandero

PříspěvekNapsal: čtv srp 28, 2014 10:05 pm
od sarusian
no dnes som si vsimol v presove modry stepway medzi 17:00-17:30, isiel smerom na hypertesco a mal spz SB :D

Re: Nový RENAULT Sandero

PříspěvekNapsal: čtv bře 12, 2015 8:48 pm
od 4x4DCiSilver
Kód: Vybrat vše
http://www.auto.cz/renault-sandero-se-predstavil-v-moskve-oproti-dacii-ma-jinou-prid-82859/foto?foto=5


-- čtv bře 12, 2015 7:48 pm --

Porez píše:GŮŮŮŮŮŮŮŮD NEWS. DACIA SANDERO IN TOP GEAR! NOW IN THE BBC 2. Sandero vs. Fiesta vs. Up :mrgreen:
http://www.filmon.com/tv/bbc-two

:think: :think: :think: http://magazin.aktualne.cz/obrazem/20-nejkontroverznejsich-vyroku-jeremy-clarksona/r~bc415b8ec7ec11e4a66e0025900fea04/r~e62c78fec7f411e4b8ba0025900fea04/?utm_source=centrumHP&utm_medium=zabavabox&utm_term=position-2

Re: Nove Sandero

PříspěvekNapsal: pon dub 11, 2016 9:57 am
od sandero
Kdo má nové Sandero ,tedy od roku 2013. Mohl by se podívat do TP a sdělit mi jaké rozměry disků jsou v TP ? Myslím hlavně ET(zális) Já mám na starém 15-43 a v závorce (50) ET

Re: Nove Sandero

PříspěvekNapsal: stř dub 20, 2016 12:56 pm
od groupb
Co říkáte na akci Sandero Open ?
Barvička sice pěkná, ale cena skoro srovnatelná s výbavou Arktica, jen výrazně chudší. Namátkou nemá elektrické a vyhřívané zrcátka, nastavitelný volant, nastavitelné sedadlo řidiče ...
A víte, kolik se jich vyrobilo ?

Re: Nove Sandero

PříspěvekNapsal: stř dub 20, 2016 2:35 pm
od sandero
Opravdu nemá??? Potom je to pěkně na prd. Elektrická zrcátka bych oželel,ale ten volant je problém. (respektive jak pro koho) ale omezuje to prodejnost. Arktica je rozhodně lepší volba,než přejmenovaná výbava Ambiente.

Re: Nove Sandero

PříspěvekNapsal: čtv dub 21, 2016 9:37 am
od groupb
Nemá, byl jsem si ho prohlídnout, když jsme měnili gumy. Třeba ho vyhraju a pak napíšu srovnání :ugeek: :arrow: 8)

Re: Nove Sandero 2.0 RS

PříspěvekNapsal: pát pro 30, 2016 9:33 pm
od 4x4DCiSilver
:D