• Reklama

Sandero - chiptuning

* Sandero * Stepway

Re: FRANCE Sandero - tunning řidičky

Příspěvekod 4x4DCiSilver » sob dub 06, 2013 10:20 am

Sandero Queen :D

Dacia Duster 4WD 1.5 dCi 80kW,Prestige,Atacama,25999 km, 4,7-l (3,3 l), 2/4-7/6.18
Dacia Duster 4WD 1.5 dCi 81kW,Exception,Platine,120t.km,5,9l (4,4l), 7/7-20/11.2010
Ford Focus Combi 1,8TDCI 85kW,Ghia,Silver,200t.km,4,3l, 2003
Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
4x4DCiSilver
Všudebyl
Všudebyl
 
Příspěvky: 3767
Obrázky: 0
Registrován: stř zář 08, 2010 6:53 pm
Bydliště: kdesi Lounsko
Poďakoval som: 33 krát
Poďakovali my: 36 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: DDII4WDPrest.1.5dCi 80kW
Prodejce vozu: Autocentrum Dyršmíd Jirkov
Oblíbený autoservis: Autocentrum Dyršmíd Jirkov

Reklama

Re: Sandero - chiptuning

Příspěvekod mudmax » sob dub 06, 2013 3:47 pm

Obrázek 80tis.km
Stále jezdí i Škoda Felicia 1.9D '97 (285tis.km: spotřeba v létě kolem 4,5 l/100km, v zimě se zahříváním i o litr více)
*[t.č. čekatel na zákrok na Neurochirurg.odd. MNOF→ok;přežil.]
Uživatelský avatar
mudmax
Dárce
Dárce
 
Příspěvky: 727
Obrázky: 20
Registrován: úte srp 28, 2012 11:35 am
Bydliště: Příbor
Poďakoval som: 1 krát
Poďakovali my: 17 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: Sandero I. Arctica 1.2
Prodejce vozu: Bono Auto - Nový jičín

Re: Sandero - chiptuning

Příspěvekod Sandero2012 » sob dub 06, 2013 4:02 pm

To je sice moc hezké,ale raději bych viděl grafy průběhu výkonu a točivého momentu ,než pár nic neříkajících čísel- Obrázek
Končím,už tady nejsem.
Sandero2012
Kecálek
Kecálek
 
Příspěvky: 983
Registrován: stř črc 25, 2012 8:31 pm
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: černý vůz

Re: Sandero - chiptuning

Příspěvekod Roman Pokorný » sob dub 06, 2013 5:50 pm

1,2 16V má točivý moment 107Nm

Motor

055 (075) Max. výkon kW (k)
107 Maximální točivý moment (Nm)
Indirecte Typ vstřikování
Benzín Palivo
1149 Zdvihový objem (cm3)

Ale lidi věří všemu a co je horší i zaplatí za nesmysly.
LOGAN 1,4 Laureáte
LOGAN 1,4 Ambience
Peugeot Partner 1,4
Uživatelský avatar
Roman Pokorný
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 119
Registrován: čtv srp 18, 2011 7:26 am
Bydliště: Česká Lípa
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 1 krát
Blog: Zobrazit blog (0)

Re: Sandero - chiptuning

Příspěvekod Sandero2012 » sob dub 06, 2013 6:20 pm

Já vím,že 107,ale potom je nárust točivého momentu celých 20Nm :shock: Dobrý for :mrgreen: Ono ten výkon 60kw je klidně pravda,ale v jakých otáčkách? 6000+? :lol:
Končím,už tady nejsem.
Sandero2012
Kecálek
Kecálek
 
Příspěvky: 983
Registrován: stř črc 25, 2012 8:31 pm
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: černý vůz

Re: Sandero - chiptuning

Příspěvekod mudmax » sob dub 06, 2013 6:54 pm

Reálný kroutící moment je 115 N/m (120 N/m - to už by musela být výjimka) a výkon 60 kW při 5500-5700 klidně také (lze spočítat).
Důležitější by spíš mohl být přínos výkonu 3 až 4 kW při ještě prakticky využitelných otáčkách v oblasti maximálního kroutícího momentu.
Dobře zajetý motor (navíc pokud se u něj sejde víc pozitiv už z výroby) se však může těmto hodnotám blížit i bez chiptunningu, čili bez změření na brzdě před a potom to mohou být vyhozené peníze..
- - -
Renault měl (a v minulosti jím osadil pár svých modelů) i motor 1.4 16V K4J-780 [72kW/5700rpm, 127N/m at 4250rpm]*), jenž se však pro svou žravost a lenost/slabý tah v nízkých otáčkách brzy z nabídky vytratil. - Vypozoroval jsem, že stejně dopadly motory jiných výrobců - a vždy to byly motory dost "podčtvercové" jako v tomto případě (takže asi známe viníka) ..
- - -
*) např. > http://www.cars-data.com/en/renault-clio-1.4-16v-business-line-specs/37698#sthash.06Ey4gLS.dpbs
Obrázek 80tis.km
Stále jezdí i Škoda Felicia 1.9D '97 (285tis.km: spotřeba v létě kolem 4,5 l/100km, v zimě se zahříváním i o litr více)
*[t.č. čekatel na zákrok na Neurochirurg.odd. MNOF→ok;přežil.]
Uživatelský avatar
mudmax
Dárce
Dárce
 
Příspěvky: 727
Obrázky: 20
Registrován: úte srp 28, 2012 11:35 am
Bydliště: Příbor
Poďakoval som: 1 krát
Poďakovali my: 17 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: Sandero I. Arctica 1.2
Prodejce vozu: Bono Auto - Nový jičín

Re: Sandero - chiptuning

Příspěvekod Sandero2012 » sob dub 06, 2013 7:31 pm

samozřejmě. Každý motor je v podstatě originál.Jak si ho kdo zajede,takový ho má. Ono očipovat si 1,15 atmosféru je fakt COOL :mrgreen:
Končím,už tady nejsem.
Sandero2012
Kecálek
Kecálek
 
Příspěvky: 983
Registrován: stř črc 25, 2012 8:31 pm
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: černý vůz

Re: Sandero - chiptuning

Příspěvekod 4x4DCiSilver » sob dub 06, 2013 7:52 pm

Coool,už se těším na čipování 500 ccm(200kW) životnost max.1 rok :wink:
Naposledy upravil 4x4DCiSilver dne čtv srp 22, 2013 4:42 pm, celkově upraveno 1
Dacia Duster 4WD 1.5 dCi 80kW,Prestige,Atacama,25999 km, 4,7-l (3,3 l), 2/4-7/6.18
Dacia Duster 4WD 1.5 dCi 81kW,Exception,Platine,120t.km,5,9l (4,4l), 7/7-20/11.2010
Ford Focus Combi 1,8TDCI 85kW,Ghia,Silver,200t.km,4,3l, 2003
Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
4x4DCiSilver
Všudebyl
Všudebyl
 
Příspěvky: 3767
Obrázky: 0
Registrován: stř zář 08, 2010 6:53 pm
Bydliště: kdesi Lounsko
Poďakoval som: 33 krát
Poďakovali my: 36 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: DDII4WDPrest.1.5dCi 80kW
Prodejce vozu: Autocentrum Dyršmíd Jirkov
Oblíbený autoservis: Autocentrum Dyršmíd Jirkov

Re: Sandero - chiptuning

Příspěvekod Sandero2012 » sob dub 06, 2013 7:54 pm

Chtěl jsi zajisté napsat 500ccm. :mrgreen:
Končím,už tady nejsem.
Sandero2012
Kecálek
Kecálek
 
Příspěvky: 983
Registrován: stř črc 25, 2012 8:31 pm
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: černý vůz

Re: Sandero - chiptuning

Příspěvekod PaTER » úte dub 09, 2013 10:35 pm

Roman Pokorný píše:1,2 16V má točivý moment 107Nm

Motor

055 (075) Max. výkon kW (k)
107 Maximální točivý moment (Nm)
Indirecte Typ vstřikování
Benzín Palivo
1149 Zdvihový objem (cm3)

Ale lidi věří všemu a co je horší i zaplatí za nesmysly.

To bych netvrdil. Je rozdíl mezi psaným výkonem a reálným výkonem naměřeným na brzdě. Tedy klidně tento výkon by v reálu možný byl. A to zvýšení není tak drastické, vypadá to spíše, že jde o naměřené hodnoty a ne o tabulky psané oficiálním distributorem.
Dacia Sandero Arctica 1.2 16V LPG Modrá navy (6/2013), tempomat, Nedia NAV
Obrázek(spotřeba platí pro LPG)
PaTER
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 130
Obrázky: 2
Registrován: ned zář 06, 2009 10:38 pm
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát
Blog: Zobrazit blog (0)

Re: Sandero - chiptuning

Příspěvekod mudmax » pát srp 16, 2013 12:38 pm

Dobré může být - při uvažování nejen o chiptuningu - porovnat si výkon motorů vozidel a pohotovostní hmotnost i ve srovnání s jinými značkami.
Níže třeba, jak je na tom současné Sandero v různých motorizacích: *)
BA-1.2-55kW/941kg = 5,84kW/100kg
LPG- " -53kW/980kg = 5,41kW/100kg
BA-0.9-66kW/962kg = 6,86kW/100kg
NM-1.5-55kW/1033kg = 5,32kW/100kg
NM-1.5-66kW/1033kg = 6,38kW/100kg

- ze stejné kategorie vozů Škoda Fabia :: Roomster jako ekvivalent pro Dokker :: Octavia kombi jako ekv. pro nový Logan MCV
BA-1.2HTP-44kW/1020kg = 4,31kW/1q
BA-1.2HTP-51kW/1020kg = 5,00kW/1q :: 1.2HTP-51kW/1125kg = 4.53kW/1q
BA-1.2TSI- 63kW/1041kg = 6,05kW/1q :: 1.2TSI - 63kW/1146kg = 5.49kW/1q :: 1.2TSI - 63kW/1167kg = 5.40kW/100kg
NM-1.2TDI-55kW/1128kg = 4,88kW/1q
NM-1.6TDI-66kW/1144kg = 5,77kW/1q :: 1.6TDI- 66kW/1247kg = 5.29kW/1q :: 1.6TDI - 66kW/1242kg = 5.31kW/100kg

- pro srovnání - z vozů SUV Dacia Duster :: Škoda Yeti jako jeho přibližný ekvivalent
BA-1.6-4x2-77kW/1160kg = 6.64kW/1q :: BA- 1.2TSI-4x2-77kW/1265kg = 6.08kW/1q
NM-1.5-4x2-80kW/1205kg = 6.64kW/1q :: NM-1.6TDI-4x2-77kW/1335kg = 5.76kW/1q
BA-1.6-4x4-77kW/1250kg = 6.16kW/1q
NM-1.5-4x4-81kW/1294kg = 6.26kW/1q :: NM-2.0TDI-4x4-81kW/1450kg = 5.58kW/1q

+ zcela z jiného soudku - Ford Mondeo kombi:
BA-1.6Dtec-88kW/1380kg = 6,37kW/100kg
NM-1.6TDCi-85kW/1430kg = 5,94kW/100kg
NM-2.0TDCi-85kW/1503kg = 5,66kW/100kg
NM-2.0TDCi-103kW/1519kg=6,78kW/100kg

# jak je vidět, hmotnost může mít zásadní vliv na celkový výkon vozu jako takového (podobně lze spočítat při obsazení 5 pasažéry)
- - -

> Jaké maximální 'hodnoty' po zvýšení výkonu lze očekávat u některých motorizací Dacie Sandero+Logan: **)
1.2-16V (D4F) >> 63kW^5600rpm : 118N/m^4070rpm
1.4 - 8V (K7J) >> 63kW^5550rpm : 126N/m^2950rpm
1.6 - 8V (K7M) >> 73kW^5340rpm : 148N/m^2420rpm
1.6-16V (K4M) >> 85kW^5850rpm : 167N/m^3560rpm
- Je na každém, jak si odůvodní potřebu chiptuningu. Při srovnání hodnot výkon:hmotnost s vozy některých jiných výrobců však vidno, že jednak na tom Dacie nejsou až tak zle, ale že pro běžný provoz nějak ztrácí své opodstatnění.
- - -

+ Závěrem výňatek z jednoho článku:

".. existují dvě skupiny chiptunerů:

1. Ti, co se v tom fakt vyznají (bývalí pracovníci z oboru, mechanici závodních stájí apod)
2. Ti, co se těm prvním koukali pod ruku, různě dlouho a různě si toho odnesli.

Rozdíl mezi oběma je asi takový, jako když cestující nahlíží za letu pilotovi do kabiny a po čase usoudí, že řízení letadla pozestává se z mačkání čtyř čudlíků. Tak si to sám zkusí, mačká čtyři čudlíky, o kterých neví, na co jsou ... a výsledky jsou tristní.

Řidící systém automobilu pozestává se z několika řidících jednotek volně rozptýlených po automobilu. Jde především o ECU motoru, ECU instrumentů, ECU airbagu, serva a dalších podpůrných systémů. ECU motoru je malý šestnácti- nebo dvaatřicetibitový počítač s pamětmi EEPROM a EPROM. Některá data v paměti jsou vložena výrobcem a během provozu se nemění, jiná tvoři příslušný algoritmus během provozu sám, je to tzv. adaptivní řízení. Pro výkon motoru je relevantní tzv. multidimenzionální pole charakteristik, což je množina přípustných výsledků regulace nastavení motoru a podle ní se řídí jednotlivé akční členy (vstřiky, turbo, škrtící klapka...).

Chiptuning spočívá v tom, že se výrobcem předprogramované pole charakteristik zamění na jiné. Háček je tu jeden, a to skoro zásadní. Motor s továrním nastavením absolvoval zkoušky, finančně i technicky náročné, a to jak zkoušky motoru, tak zkoušky jeho příslušenství a konečně zkoušky vozu. Tyto zkoušky nejsou chiptunerem reprodukovatelné, tzn. chiptuner je neprovede. Ani neví jaké a jak. Chiptuner je tedy odkázán věřit tomu, že výrobce si nechal nějaké rezervy, které on využije, přičemž ale neví, jaké a jak velké tyto rezervy jsou. Jeho práce tedy nápadně připomíná slepcovu chůzi po laně.

Výrobce si v konstrukci motoru nenechává rezervy jen tak zbůhdarma a pro sichr. To by v dnešní době maximálního tlaku na náklady neobstál. Ty rezervy v teplotní odolnosti, pevnosti, dynamické životnosti a co já vím v čem ještě jsou tam proto, že ve světě techniky existují různá kolísání rozměrů a vlastností. Tím způsobená míra nejistoty způsobuje určité naddimenzování. Zvenku na autě nestojí, zda tyto rezervy na tom jednom motoru jsou již blízko vyčerpání nebo ne. Chiptuner tedy doufá, že má pod rukou exemplář, který by možná mohl vydržet zvýšení výkonu o 20%, ale neví to s jistotou.

Další problém u chiptunera je verifikace výsledků. Pokud nemá protokol z nějaké mechanické laboratoře, ve kterém bude přiložen záznam z motorové brzdy před a po chiptuningu, tak je to fantasta. Ještě horší je to s problematikou spotřeby. Pokud tuner tvrdí, že zvýšil výkon a současně snížil spotřebu, aniž by zhoršil exhalace, tak je buď kongeniální, anebo by si měl přiložit na hlavu namočený hadr. U auta se spalovacím motorem totiž není reálná žádná jiná možnost, než a) zlepšit energetickou bilanci motoru, tzn. snížit jeho ztráty (z pozice chiptunera těžko proveditelné) nebo b) nalít tam víc paliva.

Jako největší riziko bych viděl ovlivnění teplotního profilu chiptuningem. Veškeré použité materiály mají nějakou tepelnou odolnost. Pokud se chiptuner rozhodne dostat z motoru o 20% výkonu víc, tak porůznu systém o adekvátní teplotní rozdíl ohřeje a může se tak dostat mimo rámec nastavený konstrukcí motoru. Snaha co nejvíc ušetřit na straně jedné a požadavek na maximální výkony na straně druhé vede k tomu, že i sériové motory mají s teplotním profilem problémy a mnohdy se po zahájení série dělají nákladné konstrukční úpravy, aby to vůbec fungovalo po celou předpokládanou dobu životnosti. Jako druhotné bych viděl větší mechanické opotřebení (pohonný agregát přenáší vyšší síly a momenty), opotřebení jiných součástí (brzdy, spojka, převodovka). Je sice fakt, že některé funkce a algoritmy, které ECU realizuje, směřují ke snížení výkonu - třeba EGR neboli zpětné přivedení výfukových plynů do sání, ale zase umožňují udržet příznivé hodnoty exhalací. Prvovýrobce se pohybuje ve striktním legislativním rámci, který chiptuner může ignorovat, protože není ničím vázán. Rezervy tu tedy řekněme nějaké jsou, celé chiptunerské know how je pak v tom, postavit do relace tyto rezervy a rizika.

Jak se to dělá? Většina evropských vozů má datové pole uložené v paměti ROM, která je pevnou součástí řídící jednotky. Klasický chiptuning tedy znamená tuto jednotku otevřít, identifikovat příslušný obvod, odpájet jej a napájet tam nový s jiným obsahem. Slušnější chiptuner tam naletuje patici, do ní vloží novou EPROM a nechá to zákazníka otestovat. Prase chiptuner to sletuje natvrdo. Veškeré letování samo o sobě taky není v pořádku, protože ani náhodou nelze reprodukovat strojní pájení (vlna, ultrazvuk) u prvovýrobce a tak je zde riziko, že se doma pájené spoje vibracemi a teplotními změnami uvolní a jednotka selže. Jinou možností je instalace tzv. power boxu, což je něco jako externí řídící jednotka, která se připojí na zásuvku od ECU speciálním adaptérem a která krmí do řídícího systému nějaké své signály, což je taky prasárna. Některé vozy používají jiný koncept - po zadání service key je tam možno nahrát datová pole z externího zdroje pomocí nějakého komunikačního protokolu, čili si ta data stáhnout z internetu a naflashovat sám. Podobně lze u některých motorů měnit do jisté míry datová pole a nahrát přes diagnostickou zásuvku OBDII ..

Netřeba snad připomínat, že na chiptuningovaný motor se nemůže vztahovat záruka daná výrobcem vozu. Neplatí ani zásada ručení za výrobek, v zemích EU daná zákonem, protože chiptuning není průmyslový produkt. Když takové auto například havaruje v důsledku vážné závady na motoru (propálení pístu u TDi po zásahu chiptunera, který si moc pohrál s dobou vstřiku, bych neviděl jako nereálný scénář), můžete vy nebo vaši pozůstalí zapomenout na to, že by se mohli prosadit v nějakém soudním sporu. Je nutno upozornit na další riziko - po připojení se na řídící jednotku (například ECU#17, instrumenty) lze bez problému zjistit kód imobilizéru a podle kódu IMMO si vyrobit neomezený počet vlastních klíčů, případně vypnout, omezit nebo poškodit nějaké bezpečnostně relevantní systémy.

Nechal bych si na svém autě udělat chiptuning? Asi ne. Dynamika jízdy se sérioým vozem je pořád ještě taková, abych v běžném provozu neměl problém. Navíc je to auto nové a platí na něj garance. Pokud by bylo starší, dřív než po nějakém očipování bych se poohlížel, co všechno je už na mém autě opotřebené a co mohu opravit. Například svíčky, kabely, vložka filtru, stav zapalování, výstup z lambda sond, z různých senzorů. A až bych měl všechno naprosto 'v cajku', hledal bych cesty, jak pozvednout výkon jinak."


- - -
*) údaje čerpány z http://www.vybermiauto.cz/autodata - hmotnosti se mohou lišit dle stupně výbavy
**) údaje sesbírány z http://www.autochip.eu/cz/chiptuning/ - dle kódů motorů v oddílech Dacia + Renault; 1.5dCi neuvádím (závislost mj. i na plnicím tlaku)
- Pochopitelně, atmosférické a přeplňované (případně vznětové) motory se každý chovají jinak - taky se jedná o maximální výkony, jež jsou dle výrobců motory schopny podat a jež se po většinu času při běžném provozu od nich ani nevyžadují. Vhodnější by bylo grafické vyjádření výkonu na hmotnost při jednotlivých zařazených stupních a dosažených rychlostech, ale k tomu jsou pro změnu potřebná veškerá data, podrobné výpočty .. - Podotknu jen, že z onoho výkonu motoru se opět pouze část přenese na kola a ještě menší se promění v dopředný pohyb.
Naposledy upravil mudmax dne čtv srp 22, 2013 9:35 pm, celkově upraveno 2
Obrázek 80tis.km
Stále jezdí i Škoda Felicia 1.9D '97 (285tis.km: spotřeba v létě kolem 4,5 l/100km, v zimě se zahříváním i o litr více)
*[t.č. čekatel na zákrok na Neurochirurg.odd. MNOF→ok;přežil.]
Uživatelský avatar
mudmax
Dárce
Dárce
 
Příspěvky: 727
Obrázky: 20
Registrován: úte srp 28, 2012 11:35 am
Bydliště: Příbor
Poďakoval som: 1 krát
Poďakovali my: 17 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: Sandero I. Arctica 1.2
Prodejce vozu: Bono Auto - Nový jičín

Re: Sandero - chiptuning

Příspěvekod mirostar » ned srp 18, 2013 12:13 am

Tá posledná tabuľka je iba orientačná a nedá sa dodržať, lebo asi všetci chcú aj šetriť a to trochu uberá výkonu aspoň pri malích otáčkach.
Po štyroch rokoch môžem potvrdiť, že chip sa vydaril nakoľko mám nabehané "už"78 000km a autíčko ťahá super.Necítiť žiadné zoslabnutie a aj šetrenie je super.
Pre orientáciu posladná zimná spotreba:6,81 letná:5,47 celoročná:5,76 .Za dva roky nabehané 34 120 km s 1960 litrami.Priemer 5,74L. No a to všetko 50% mesto , 20% okresky a 30% dialnica/do 115 až 120km/hod./
SANDERO 1,6 benzín,Laureate šedá comete metalíza,SUV,sedadlá a opierky s logom.
klíma,chrom výfuk,vlastník od 28.10.2008
Uživatelský avatar
mirostar
Psavec
Psavec
 
Příspěvky: 421
Registrován: pon úno 23, 2009 12:11 am
Bydliště: Ružomberok,
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: sandero 1,6

Re: Sandero - chiptuning

Příspěvekod mudmax » ned srp 18, 2013 10:51 am

Však taky ano. Většinou se nejezdí ani na plný plyn, ani se motor nevytáčí do oblasti maximálního výkonu. - S kroutícím momentem je to trochu jinak: u přeplňovaných motorů se v oblasti maximálního kroutícího momentu s otáčkami pohybujeme běžně, u atmosféricky plněných už to tak běžné není (záleží na objemu a konstrukci motoru). S výpočtem výkonu motoru je to taky jednoduché: pokud jsou známy hodnoty kroutícího momentu v celém pásmu dosažitelných otáček, známe i výkon na těch kterých otáčkách - a vždy to bude maximální dosažitelný výkon při maximálním kroutícím momentu na oněch otáčkách; bude-li požadovaný kroutící moment nižší (v závislosti na sešlápnutí plyn.pedálu), bude adekvátně nižší i výkon při týchž otáčkách. Čili pokud se zrovna nebude využívat maximální výkon (rozuměj "při maximálním možném kroutícím momentu v daných otáčkách"), bude se zdát zisk z načipováním zvýšeného výkonu pocitově slabší - a ono tomu tak skutečně bude. Stejně takový bude dojem u různých řidičů, vyznávající každý jiný charakter jízdy. Pro někoho to bude "jako jo brutus zvýšení výkonu a táhne to pěkně vocpodu", jiný může mít spíš pocit, zda ten výkon tam navýšen vůbec nějaký je ..
- - -
# Nakonec přidám větu ortodoxního motorkáře: "Aby to svezení za to stálo, musí mít motorka výkon aspoň jednoho koně na kilo své váhy!" - Tož tak ..
Obrázek 80tis.km
Stále jezdí i Škoda Felicia 1.9D '97 (285tis.km: spotřeba v létě kolem 4,5 l/100km, v zimě se zahříváním i o litr více)
*[t.č. čekatel na zákrok na Neurochirurg.odd. MNOF→ok;přežil.]
Uživatelský avatar
mudmax
Dárce
Dárce
 
Příspěvky: 727
Obrázky: 20
Registrován: úte srp 28, 2012 11:35 am
Bydliště: Příbor
Poďakoval som: 1 krát
Poďakovali my: 17 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: Sandero I. Arctica 1.2
Prodejce vozu: Bono Auto - Nový jičín

Re: Sandero - chiptuning

Příspěvekod mirostar » ned srp 18, 2013 8:21 pm

Keby to záležalo od váhy vodiča bolo by to super.To by taký zajac/ 50kg/ čo sa cíti ako medveď/300kg/nemohol mať viac ako 50 koní a bol by poriadok.Nemohol by behať s dvesto a viac koňmi, ktoré ani neskrotí. :D
SANDERO 1,6 benzín,Laureate šedá comete metalíza,SUV,sedadlá a opierky s logom.
klíma,chrom výfuk,vlastník od 28.10.2008
Uživatelský avatar
mirostar
Psavec
Psavec
 
Příspěvky: 421
Registrován: pon úno 23, 2009 12:11 am
Bydliště: Ružomberok,
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: sandero 1,6

Re: Sandero - chiptuning

Příspěvekod mudmax » ned říj 20, 2013 10:16 am

Ještě přidám, koho zajímá, hodnoty výkonu různých motorů po chiptuningu, jak je prezentují v zahraničí ..
- pro Sandero > http://www.smchiptuning.com/auto/dacia/sandero
- pro jiné Dacie > http://www.smchiptuning.com/auto/dacia
- - -
+ jeden z powerboxů* z e-Bay > http://www.ebay.com/itm/Digital-Chip-Tu ... 1138561911

Obrázek

*) powerbox = krabička, jejíž sofistikovaný software obsahuje nepochybně speciální tajnou formuli pro performance & power :mrgreen:
Obrázek 80tis.km
Stále jezdí i Škoda Felicia 1.9D '97 (285tis.km: spotřeba v létě kolem 4,5 l/100km, v zimě se zahříváním i o litr více)
*[t.č. čekatel na zákrok na Neurochirurg.odd. MNOF→ok;přežil.]
Uživatelský avatar
mudmax
Dárce
Dárce
 
Příspěvky: 727
Obrázky: 20
Registrován: úte srp 28, 2012 11:35 am
Bydliště: Příbor
Poďakoval som: 1 krát
Poďakovali my: 17 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: Sandero I. Arctica 1.2
Prodejce vozu: Bono Auto - Nový jičín

PředchozíDalší

Zpět na Dacia SANDERO

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

  • Reklama
cron