Stránka 2 z 2

Re: Logan II po FL

PříspěvekNapsal: čtv říj 06, 2016 12:31 pm
od sarusian
ta 1,6, co je v P301/C Elysse, tak je to stara atmosfericka klasika, P301 je tak ako dacia lahucky, predtym, ako som isiel kupit daciu, tak som si ho bol omrknut, dacia vyhrala koli tomu, ze mala uz tovarenske lpg, v zakladu ma P301 tiez 3-valec, ale ten je teraz ladeny na 60kw/120Nm (pred cca rokom bol ladeny na 53kw), co ako zaklad tiez nie je zle, pokial niekomu nevadi sedan, tak moze ist do toho, kvalitou materialov je to viac-menej rovnake + ako bonus v budikoch ma teplomer motora a tusim, ze aj cyklovac stieracov, oproti dacii nema nastavenie vysky pasov

-- pon říj 24, 2016 3:25 pm --

tazke podla stranky https://carleasingmadesimple.com/busine ... ate/77397/ 1,0sce pre daciu bude mat tieto parametre

Max power 75 PS @ 6300 rpm More Info
Max torque 97 Nm @ 3500 rpm More Info

takze dakujeme ekoteroristom z eu

Re: Logan II po FL

PříspěvekNapsal: čtv lis 03, 2016 10:35 pm
od bitner
Stejna cisla uz jsou i v ceniku. Zejmena max. vykon v 6300 rpm pusobi opracdu usmevne. Moc rad bych si ten trivalec v takovych otackach poslechl. Max. kroutak je ve 3500, coz si prekladam tak, ze auto bude pohaneno hlukem.
Jednoduse receno, papir snese vsechno.
To nejzajimavejsi, tzn. kolik kluci namerili pri snaze zrychlit na 100 km/h a maximalni rychlost, zustava skryto za kouzelnou zkratkou N/A (Not applicable - nepouzito). V poznamce se pise, ze je to ve stadiu homologace, ale byt jimi, tak to tak necham nafurt.
Muzu jenom dekovat prozretelnosti, ze jsem se pro noveho Logana rozhodl uz pred rokem a tak si muzu ve svem voze uzivat burzoazni 1,2 se 4(!) valci.

Re: Logan II po FL

PříspěvekNapsal: úte led 24, 2017 6:30 pm
od 4x4DCiSilver

Re: Logan II po FL

PříspěvekNapsal: stř led 25, 2017 11:00 am
od MrPedro
No nevim, jestli se za 150.000 vyplati koupit 3 roky jetou Dacii.
Pridam par kacek a koupim novou ;-)

Re: Logan II po FL

PříspěvekNapsal: čtv úno 02, 2017 3:25 pm
od sarusian
v pugeote/citroene je ta 1,6 este poctivej konstrukcie, kedze to auto je lahke, tak dobre s nim cvici - pred kupou dacie som si ho bol pozriet, mne na tom P/C vadili neexistencia zadnych opierok, len takych hrbov, co su pre dospeleho nedostatocne a nema vyskovo nastavitelne pasy oproti dacii a obe veci nevies si dat ani za priplatok, ale motor je dobry, znesie aj prestabu na lpg

Re: Logan II po FL

PříspěvekNapsal: pon čer 05, 2017 8:51 am
od Wizzard
Všetci tu riešite len motor, ale podľa mňa je to dobrý krok, ten výkon mi momentálne celkom stačí a ten trojvalec nemôže byť o toľko slabší, treba myslieť aj na planétu, kým ešte nemáme všetci elektromobily :)

Páči sa mi, že konečne začali používať LED denné svietenie, ovládanie sťahovania okien na dverách, podpora cúvacej kamery a podobne. Aj tie svetlá vyzerajú omnoho lepšie. Normálne ľutujem, že nekupujem auto až teraz :)

Re: Logan II po FL

PříspěvekNapsal: pát srp 18, 2017 4:20 pm
od 4x4DCiSilver
No bude tu další zajímavý článeček :D
:idea: https://www.tipcar.cz/dacia-logan-ii-pr ... -8933.html

Re: Logan II po FL

PříspěvekNapsal: pon srp 21, 2017 12:35 am
od sandero
Protože Dacie si lidé kupují na 15 let :-)

Re: Logan II po FL

PříspěvekNapsal: pon srp 21, 2017 4:13 pm
od 4x4DCiSilver
:D Odpověď redakce bude zveřejněna v pátek 25.8.2017 formou odborné poradny.
Jsem zvědavý ................ :character-jestercolor: :character-jestercolor: :character-jestercolor:

Re: Logan II po FL

PříspěvekNapsal: úte čer 26, 2018 4:34 pm
od azamat
Je tohle normalní když mám normu euro 6 a najeto 11000km

Re: Logan II po FL

PříspěvekNapsal: úte čer 26, 2018 5:13 pm
od sandero
Je

Re: Logan II po FL

PříspěvekNapsal: úte čer 26, 2018 5:21 pm
od 4x4DCiSilver
:D

Re: Logan II po FL

PříspěvekNapsal: úte čer 26, 2018 8:01 pm
od azamat
ok :D