• Reklama

Logan II po FL

* sedan * MCV * VAN * Pickup

Logan II po FL

Příspěvekod bitner » čtv zář 29, 2016 10:25 pm

Tak panove z Renaultu zacnou davat do Sandera, Logan a MCV jako zakladni motor trivalec 1,0. Atmosfericky. Maximalni vykon by mel zustat na hodnote 55 kW, ale tak papir snese vsechno, ze. Neumim si predstavit, jak to bude hybat s takovym nalozenym MCV na ceste na dovolenou se zapnutou klimatizaci.
0,9 TCe bude jedinou volbou, protoze at se na me nikdo nezlobi, ale co je moc, to je moc.
Sandero 1,6 8V @62 kW, Arctica, základní červená "DRÁKULA", LPG
Logan 1,2 16V @53 kW, Arctica, základní bílá "ICE QUEEN", LPG
bitner
Psavec
Psavec
 
Příspěvky: 333
Registrován: pon zář 05, 2011 9:39 pm
Poďakoval som: 7 krát
Poďakovali my: 3 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: Nissan Sandero 1,6 LPG

Reklama

Re: Logan II po FL

Příspěvekod sandero » čtv zář 29, 2016 10:51 pm

Pokud nezůstane 1,2 16V tak končím s Dacií. Koupím jakoukoli atmo 4 válce.
Uživatelský avatar
sandero
Kecálek
Kecálek
 
Příspěvky: 592
Registrován: sob lis 01, 2014 4:19 pm
Poďakoval som: 2 krát
Poďakovali my: 16 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: Sandero 1,2

Re: Logan II po FL

Příspěvekod bitner » pát zář 30, 2016 6:44 pm

Tak uz je to i v cenikach, ale cisla pro ten novy motor tam (radsi) neuvadeji. A "K dispozici pozdeji."
Sandero 1,6 8V @62 kW, Arctica, základní červená "DRÁKULA", LPG
Logan 1,2 16V @53 kW, Arctica, základní bílá "ICE QUEEN", LPG
bitner
Psavec
Psavec
 
Příspěvky: 333
Registrován: pon zář 05, 2011 9:39 pm
Poďakoval som: 7 krát
Poďakovali my: 3 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: Nissan Sandero 1,6 LPG

Re: Logan II po FL

Příspěvekod sandero » pát zář 30, 2016 8:17 pm

55kw 107Nm není totéž jako 55kw 95Nm :mrgreen: :mrgreen:
Uživatelský avatar
sandero
Kecálek
Kecálek
 
Příspěvky: 592
Registrován: sob lis 01, 2014 4:19 pm
Poďakoval som: 2 krát
Poďakovali my: 16 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: Sandero 1,2

Re: Logan II po FL

Příspěvekod bitner » sob říj 01, 2016 9:51 pm

V Twingu (!) ma ten litrik 91 N.m @ 2850 rpm. Max rychlost 151 km/h, z 0 na 100 za 14,5 s. Jak to asi pojede v MCV? Maximalni rychlost 130? Zrychleni 18 s?
Jako sorry, ale v rencku se fakt uplne posrali.
Sandero 1,6 8V @62 kW, Arctica, základní červená "DRÁKULA", LPG
Logan 1,2 16V @53 kW, Arctica, základní bílá "ICE QUEEN", LPG
bitner
Psavec
Psavec
 
Příspěvky: 333
Registrován: pon zář 05, 2011 9:39 pm
Poďakoval som: 7 krát
Poďakovali my: 3 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: Nissan Sandero 1,6 LPG

Re: Logan II po FL

Příspěvekod MrPedro » ned říj 02, 2016 8:52 am

To neni problem vyrobce, ale norem EU.
Oni by vyrabeli dal, ale tlaky jsou takove, ze vsichni musi snizovat objem.
Pockej az bude motor kolem 500ccm, to teprve bude prdel :(
Obrázek Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
MrPedro
Developer
Developer
 
Příspěvky: 852
Obrázky: 81
Registrován: pát bře 07, 2008 3:05 pm
Bydliště: Teplice
Poďakoval som: 5 krát
Poďakovali my: 7 krát
Blog: Zobrazit blog (12)
Typ auta: 1xLodgy Stepway 2xLogan
Prodejce vozu: Louda UL Renault Vodrážka UL
Oblíbený autoservis: Nevecom Kladno

Re: Logan II po FL

Příspěvekod bitner » ned říj 02, 2016 9:37 am

1,2 16v plni Euro 6 v pohode. Emise CO2 taky pod limitem pro pokuty. I ten je podle me do 4,5 m dlouheho kombi s kufrem jak Octavka kombi nedostatecny. V Twingu 1,0 smysl dava, ale v MCV ani omylem. Jestlize Sandero, Logan a MCV davali se zakladnim 1,2 smysl, s 1,0 uz ho postradaji. Renault se timto krokem snazi snizit celkove flotilove emise a asi se jim to podari. Protoze timhle donuti lidi kupovat 0,9 TCe, bohuzel je tam priplatek 31 000, coz je 15% ceny auta. Doufam, ze moje Sandero I s 1,6 vydrzi jeste aspon 10 let...
Sandero 1,6 8V @62 kW, Arctica, základní červená "DRÁKULA", LPG
Logan 1,2 16V @53 kW, Arctica, základní bílá "ICE QUEEN", LPG
bitner
Psavec
Psavec
 
Příspěvky: 333
Registrován: pon zář 05, 2011 9:39 pm
Poďakoval som: 7 krát
Poďakovali my: 3 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: Nissan Sandero 1,6 LPG

Re: Logan II po FL

Příspěvekod sarusian » pon říj 03, 2016 10:28 am

na inom fore som o tom uz pisal, zakladna motorizacia s tymto litrikom stratila zmysel, mozno o rok sa bude hodnotit uspesnot toho tahu, predpokladam, ze predaje zakladnej motorizacie dacie padnu dolu, ide o to, ze aj ked by renaultacka 1,2 nesplnala emisie, tak koncernovy nissan ma svoju vcelku spolahlivu trojvalcovu 1,2, ktora je ladena v micre na 59kw, len by ten motor bol mozno drahsi, co by pre zakaznikov by nebol az taky problem - este jeden mozny dovod, preco ta 1,0 prisla ako zakladna motorizacia do dacie je ten, ze potrebuju vytazit kapacity na vyrobu toho litrika, kedze sa pouziva len v twingu a dalsi dovod by mohol byt nahnat ludi kupovat clia, kedze tam zatial ta 1,2 zostava
sarusian
Psavec
Psavec
 
Příspěvky: 269
Registrován: úte črc 17, 2012 3:18 pm
Poďakoval som: 1 krát
Poďakovali my: 5 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: sandero

Re: Logan II po FL

Příspěvekod kiseda » pon říj 03, 2016 4:44 pm

Tiež som sa zhrozil, keď som to uvidel. Ešte tak Sandero, ale to uz na hrane. Ale dnes som videl v jednom obchoďaku Ladu Granda, základna motorizácia 1,6 8 ventil. V druhom stupni výbavy klimatizácia, hlinikové disky ale najme 1,6, 16 ventil 98 koni, a cena 7500 €. Je to trochu menšie ako logan, povesť horšia ako na začiatku dácia, ale s tým motorom už sa dá uvažovať.
Logan 1,5 dci, Logan MCV 1,5 dci
kiseda
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 57
Registrován: pát lis 17, 2006 2:01 pm
Bydliště: Sečovce
Poďakoval som: 16 krát
Poďakovali my: 1 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: Logan, Logan MCV
Prodejce vozu: Dacia Winkler Michalovce

Re: Logan II po FL

Příspěvekod sarusian » pon říj 03, 2016 5:04 pm

lady by mohli byt ako alternativa, kedze rusi tam davaju osvedcene 1,6 8v a 1,6 16vproblem je, ze uz aj lada je v koncerne renaul, cize ten moze stopnut vyvoz osobakov do europy, ak si povie, ze ohrozuje jeho predajne znacky renault a dacia, do konca roka by mala dojst na sk lada vesta, ale to skor do buduceho roka, teraz som cital recenziu na skodovacku 1,0 mpi, nieco podobne v loganovi mcv je normalna nocna mora :D
sarusian
Psavec
Psavec
 
Příspěvky: 269
Registrován: úte črc 17, 2012 3:18 pm
Poďakoval som: 1 krát
Poďakovali my: 5 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: sandero

Re: Logan II po FL

Příspěvekod bitner » úte říj 04, 2016 5:48 pm

Bude to mit dynamiku Skody 105. Celkem logicky. Do CR se Lada bohuzel nevozi, takze v pripade potreby bych musel jit do 0,9 TCe. Realna cena Sandera/Logana/MCV se tim zvysuje o 31 000.
Dobre uz bylo.
Sandero 1,6 8V @62 kW, Arctica, základní červená "DRÁKULA", LPG
Logan 1,2 16V @53 kW, Arctica, základní bílá "ICE QUEEN", LPG
bitner
Psavec
Psavec
 
Příspěvky: 333
Registrován: pon zář 05, 2011 9:39 pm
Poďakoval som: 7 krát
Poďakovali my: 3 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: Nissan Sandero 1,6 LPG

Re: Logan II po FL

Příspěvekod martinh » úte říj 04, 2016 7:47 pm

tak si prostě podruhý už dacii nekoupíme no, co se dá dělat

nemám rád tyhle inovace k horšímu a ještě zvýšení ceny, to je cesta do pekel a je vidět, že Dacia po dobrém startu chytla manýry ostatních automobilek
martinh
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 117
Registrován: úte úno 11, 2014 8:52 pm
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 3 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: Logan MCV II 1.2 Arctica
Prodejce vozu: Hornát Plzeň
Oblíbený autoservis: zatím není

Re: Logan II po FL

Příspěvekod bitner » úte říj 04, 2016 10:07 pm

Tak treba Logan 0,9 TCe Arctica je za 229 (s LPG za 254), coz je porad bezkonkurencni nabidka. Otazka samozrejme je kolem motoru. Zatim se za 4 roky nevyskytly zadne fatalni problemy. Je to neprimovstrik, takze karbon by nemel byt problemem. Takze zbyva turbo.
Faktem je, ze Sandero jsem taky kupoval se silnejsim motorem, ale tam byl rozdil jen 10000. A ta 1,6 je na to auto tak akorat. 1,2 v Loganovi je jemnejsi a charakternejsi, ale ten objem uz tam chybi. ALE: jsou to oba 4 valce!
Ted mam 2 moznosti:
1) trivalec 1,0 o naprosto tragickem vykonu nepouzitelny pro dalnici a vlastne pro cokoliv jineho nez poskakovani po meste
2) trivalec 0,9 s turbem, ktery podle recenzi prekvapive dobre jede (verzi LPG namerili na brzde 76 kW, coz je velmi pekne), malo zere (na urovni atmo 1,2), je docela tichy, ale je o 31 000 drazsi

Holt bych musel jit i v pripade Sandera do moznosti c. 2. Seriove tam davaji asistenta rozjezdu, coz je (asi) rozumne. I presto bych do Dacie bral radsi 1,2 TCe s neprimym vstrikem (kdyby takovy motor existoval) o 4 valcich.
Sandero 1,6 8V @62 kW, Arctica, základní červená "DRÁKULA", LPG
Logan 1,2 16V @53 kW, Arctica, základní bílá "ICE QUEEN", LPG
bitner
Psavec
Psavec
 
Příspěvky: 333
Registrován: pon zář 05, 2011 9:39 pm
Poďakoval som: 7 krát
Poďakovali my: 3 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: Nissan Sandero 1,6 LPG

Re: Logan II po FL

Příspěvekod kisedamichal » stř říj 05, 2016 8:50 pm

No v tých lacnejších autách už nie je čo vyberať. Škodovka má to isté. Takže ostáva ta 0,9 tce., alebo potom už 1,5 dci. Keď nejaká značka má niečo schopnejšie, tak už to aj niečo stojí. A v Dácii to vedia a tak to využívajú. Snáď iba ta Lada.
kisedamichal
Nováček
Nováček
 
Příspěvky: 7
Registrován: pát čer 28, 2013 9:33 pm
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: Dacia Logan

Re: Logan II po FL

Příspěvekod bitner » stř říj 05, 2016 9:52 pm

Hm, tak Citroen C-Elyseee nebo jak se to jmenuje maji s 1,6 za 285, Peugeot 301 nepochopitelne o 14 draz. Udajne to s tou jednasvestkou da 100 za 9,4 s, coz se mi moc nechce verit, protoze to je velmi slusna dynamika. Kazdopadne je to jen do vyprodani zasob a porad je to o dost vic jak Dachna s 0,9 turbo.

-- stř říj 05, 2016 8:57 pm --

Fiat Tipo sedan je s 1,4 70 kW (zrychleni udajne za 11,5 s - jako fakt?!) za 281, s hatchbackem se totalne posrali - 1,4 turbo za 467, to je uplne mimo realitu.

-- stř říj 05, 2016 9:01 pm --

Rapid 1,2 TSI 66 kW s nejakou zakladni vybavou 326. Skoda mluvit, co se tyka ceny....

-- stř říj 05, 2016 9:06 pm --

Dal asi nema cenu se divat. Kdyz vedle toho vseho postavim Logana s 0,9 turbem za 229 se vsim, co tak nejak normalne potrebuju, tak nejak nemam co resit. Jeste snad ten Citron se malinko chyta, pokud je ta 1,6 fakt tak dobra, jak pisou. Jinak je Dacia furt bezkonkurencni.
Sandero 1,6 8V @62 kW, Arctica, základní červená "DRÁKULA", LPG
Logan 1,2 16V @53 kW, Arctica, základní bílá "ICE QUEEN", LPG
bitner
Psavec
Psavec
 
Příspěvky: 333
Registrován: pon zář 05, 2011 9:39 pm
Poďakoval som: 7 krát
Poďakovali my: 3 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: Nissan Sandero 1,6 LPG

Další

Zpět na Dacia LOGAN

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

  • Reklama
cron